Κυριακή, Μαΐου 26, 2013

Χώστα στον Χοσέ!

Αντί-προχθές:

-Αντίχριστε, ήρθε ένας Ισπανός στην Κύπρο.
-Καλώς μας ήρθε. Τι θέλει;
-Θέλει να γνωριστείτε για να τον βοηθήσεις να καλυτερέψει τα αγγλικά του και εσύ τα ισπανικά σου.

Προχθές:

-Εμένα που με βλέπεις κυρ’ Χοσέ μου, γράφω εξετάσεις το σαββατοκύριακο. Στη γλώσσα σου, στο τρίτο επίπεδο…
-…Θα περάσεις οπωσδήποτε! Καταλαβαίνω όλα όσα μου λες.
- Μωρέ, εσύ καταλαβαίνεις, αλλά εγώ την υποτακτική δεν την έχω εμπεδώσει και από εκεί θα κριθεί η νεκροψία!
- Ναι;
- Ε, ναι!
- Συγγνώμη, τι είναι υποτακτική;
- !!!

Το ίδιο βράδυ, στο τηλέφωνο:

Αντίχριστε, κοίταξα λίγο το ίντερνετ… Μην σκοτίζεσαι για την υποτακτική. Κι εμείς στην Ισπανία, σπανίως την χρησιμοποιούμε. Πιο πολύ την χρησιμοποιούμε όταν θέλουμε να εκφράσουμε την ελπίδα πως κάτι θα συμβεί…

Σωστά. Και εφόσον εδώ πέρα δεν έχει απομείνει καμία ελπίδα…

Παίρνω τηλέφωνο την καθηγήτρια μου:

- Αυτός λέει ότι δεν χρησιμοποιούν την υποτακτική στο Εσπάνια!
- Μη δίνεις σημασία. Όπως κι εμείς, ούτε αυτοί ξέρουν να μιλήσουν σωστά τη γλώσσα τους. Βγες στο δρόμο και πες ενός Έλληνα να σου πει μια πρόταση χρησιμοποιώντας την υποτακτική, να δεις τι θα σου πει.
- Τόσο υποταγμένος λαός και να μην ξέρει να χρησιμοποιεί την υποτακτική, ρε παιδί μου, πόσο παράδοξο!

Πάω στις εξετάσεις:

- Κύριε Αντίχριστε, πρέπει να μας κάνετε μια 10λεπτη ομιλία σε ένα από τα πιο κάτω θέματα: α) τι πιστεύετε για τις μεθόδους εναλλακτικής ιατρικής; Πιστεύετε θα αντικαταστήσουν την παραδοσιακή ιατρική; Και β) Θεωρείτε ότι κάποιος γεννιέται με ταλέντο ή το καλλιεργεί στην πορεία; Δώστε παραδείγματα.

- Να σας πω για το τάλαντο που το έχω εύκαιρο και μπόλικο;
Παρακαλώ, ξεχειλίστε την αίθουσα.
Χείμαρρος θα γίνω, περιμένετε, το 'χω. Που λέτε, τη Βλαχοπούλου την ξέρετε;
Πού να την ξέρω, Ισπανός είμαι!
Σωστά. Ε, η Βλαχοπούλου ήταν τραγουδίστρια της τζαζ. Αλλά επειδή διέθετε τάλαντο έγινε σπουδαία ηθοποιός του ελληνικού κινηματογράφου. Το «Ρένα είσαι οφσάιντ» το έχετε δει;
Πού να το δω, Ισπανός είμαι.
Σωστά. Ε, δείτε το, θα σας αρέσει... Πήξατε στον Αλμοδόβαρ!
Τίποτα άλλο έχετε να μας πείτε;
Ναι, δείτε και το «Μία Ελληνίδα στο Χαρέμι», πολύ καλύτερο!
Μούτσας Γκράσιας!
Δε νάδα, ζωή να ‘χετε!


Τα αποτελέσματα θα βγουν τον Αύγουστο. Δεν νομίζω να πέρασα. Τουλάχιστον έμαθε ποια ήταν η Βλαχοπούλου.

4 σχόλια:

she είπε...

axaxaxa. SE AGAPO!!!!!!!!!!!

Ανώνυμος είπε...

:) :) :) :) :)

Χτυπιούμαι :) :) :) :)

TΕΛΕΙΟΣ!!!!!!!!!!!!!!!!

Φιλιά
Καλλιπάτειρα

Moonlight είπε...

Εν τούτο που λέμε εξαγωγή πολιτισμού;
Όι α;
Καλά, εν τούτο που λέμε πρεσβευτής του πολιτισμού μας;
Κάπως καλύτερα, νο;

Η υποτακτική φκάλλει σου την πίστη σε πολλές γλώσσες νομίζω. Κι εγώ στα γαλλικά ακόμα προσπαθώ. Σιγά σιγά ρε, σιγά.

Ανώνυμος είπε...

Μα τι ερωτήσεις ήταν αυτές που σου έκαναν..Θέσε μέσα...