Κυριακή, Απριλίου 17, 2011

Fame Lab

Θυμάσαι που έγραφα κάποτε ότι στην Κύπρο και Ελλάδα πήξαμε στα τάλεντ ζώου, αλλά ουδέποτε βλέπουμε τηλεπαιχνίδια τα οποία να προωθούν τους νέους επιστήμονες; Ε, λοιπόν, χθες έμαθα ότι υπάρχει ένα τηλεπαιχνίδι στο ΡΙΚ, το οποίο λέγεται Fame-Lab (όπως Fame Story) και το οποίο βασίζεται σε παρουσιάσεις από νέους επιστήμονες. Βγαίνουν δηλαδή διάφοροι επιστήμονες και μέσα σε τρία λεπτά πρέπει να αναπτύξουν ένα θέμα εκλαϊκευμένης επιστήμης. Υπάρχει και μία επιτροπή από κάτω, (απαρτισμένη από ακαδημαϊκούς, πολιτικούς μέχρι και ηθοποιούς) η οποία κρίνει την παρουσίαση. Ο νικητής κερδίζει χρηματικό έπαθλο καθώς και την τιμή να εκπροσωπήσει την Κύπρο στην αντίστοιχη διοργάνωση στην Αγγλία, όπου θα συμμετάσχουν 17 χώρες.



Χάρηκα τρομερά, επειδή έμαθα ότι τον τελικό του Fame Lab (που θα μεταδοθεί σήμερα, Κυριακή στις 5:00 το απόγευμα από το ΡΙΚ2), τον κέρδισε μία καρδιακή μου φίλη, η Μυρτάνη, η οποία παρουσίασε εις άπταιστον αγγλικήν ένα θέμα με τίτλο “How Deep Is The Love” και καθήλωσε τα πλήθη. Επίσης, έκανε την ίδια την επιτροπή να δηλώσει ευθαρσώς πως «δεν δυσκολευτήκαμε καθόλου να επιλέξουμε τον νικητή» υπονοώντας πως ήταν μακράν η καλύτερη.



Ήμουν κι εγώ σήμερα στα γυρίσματα της εκπομπής. Φόρεσα και φανελάκι με το όνομά της για να την υποστηρίξω σαν ορκισμένος φαν της. Αλλά επειδή το ΡΙΚ έσκιζε από οργάνωση, δεν κατάφερα να δω και να χαρώ τη νίκη της. Μία εκπομπή της μίας ώρας πήρε πάνω από τρίωρο για να βιντεοσκοπηθεί (τη μία χαλούσε το auto-queue, την άλλη δεν βολευόταν η παρουσιάστρια να μιλήσει), με αποτέλεσμα, λόγω ανειλημμένων υποχρεώσεων, να μην μπορέσω να μείνω εκεί μέχρι τέλους. Μην σου πω ότι καλά, καλά μόνο τους πρώτους δύο διαγωνιζόμενους πρόλαβα να δω.



Τέλος πάντων, χάρηκα για δύο λόγους. Πρώτον γιατί έστω και έτσι κάποιο κανάλι θυμήθηκε να προωθήσει την επιστήμη εκτός από τα ξέκωλα, παύλα, ψώνια του μικροφώνου, αλλά και επειδή η φίλη μου, που όπως της έχω πει πάμπολλες φορές «είναι από τις πιο δυνατές μετοχές στις οποίες έχω επενδύσει στη ζωή μου» επιβεβαιώνει το γούστο μου και το ένστικτό μου. Να την έχει ο Θεός καλά, γιατί τέτοια μυαλά και κυρίως τέτοιες προσωπικότητες σε κάνουν να θέλεις να ζήσεις εδώ.



Δεν ήξερα τα αποτελέσματα. Της έστειλα ένα μήνυμα για να απολογηθώ που αποχώρησα από το κοινό πριν καν εμφανιστεί στη σκηνή και μου απάντησε: «δεν πειράζει, αρκεί που μπήκες στον κόπο να έρθεις και να μου αποβάλεις το άγχος!» Της ξαναγράφω: «Κέρδισες;» Και μου γράφει: «Ναι.»



Ω, ναι, εκτός από έξυπνη είναι και τόσο cool. #WIN

9 σχόλια:

yiotisthoughts.wordpress.com είπε...

σοβαρά έχει έτσι πράμα; μπράβο ο καρεκλάς!

Rania είπε...

Μπράβο της Μυρτάνης!
Τι επαρουσίασε ακριβώς?..πέ της να κάμει ένα guest star στο blog σου!

drSpock είπε...

Η Μυρτάνη ήταν κατά μακράν η καλύτερη και μπράβο της!
Αλλά η διοργάνωση του ΡΙΚ... Αχ, η διοργάνωση του ΡΙΚ. Βγαλμένη κατευθείαν από επαρχιακό κανάλι των 90ς! Έπρεπε να ήσουν εδώ να σχολιάζαμε.

ρίτσα είπε...

ti poios?
prwth fora to akouw

Kathimerinotita kai alla είπε...

Γεια σας, ήμουν και εγώ μία από τις διαγωνιζόμενες :) Χρήστο, σε είδα εκεί που εκαθόσουν με τη Μπρέντα σου και επειδή διαβάζω το μπλογκ σου εδώ και πολύ καιρό ήταν να πω γεια αλλά μετά ντράπηκα (do not ask ;))

DrSpock ήσουν τζιαι εσύ τζιαμαί; Και εσένα διαβάζω σε :) να γράφεις πιο συχνά :P

Ναι η Μυρτάνη ήταν πολλά καλή. Και όντωs πολλά cool άτομο :)

Το Famelab είναι διαγωνισμός επικοινωνίας της επιστήμης που ξεκίνησε πριν κάποια χρόνια στην Αγγλία και έχει πάει τώρα σε κάπου 15 χώρες. Ο νικητής από κάθε χώρα πάει στο Cheltenham Science Festival και διαγωνίζεται για το παγκόσμιο βραβείο.

Είμαι σίγουρη ότι η Μυρτάνη θα μας εκπροσωπήσει επάξια.
Και ας ελπίσουμε ότι θα είναι μια ευκαιρία να μάθει ο κόσμος της Κύπρου περισσότερα για την επιστήμη.

Σόρρυ για το μακροσκελές σχόλιο.
Φιλάκια
Κατερίνα (Καουρή).

Anti-Christos είπε...

Ωωωω! Κατερίνα μου αγαπητή! Δεν πρόλαβα ούτε εσένα να σε δω ζωντανά γιατί έφυγα. Μπράβο που έλαβες μέρος, τέτοιοι άνθρωποι πρέπει να βγαίνουν μπροστά ως πρότυπα! :) Έπρεπε να μου συστηθείς. Δεν τρώω κόσμο από κοντά. χχχ

Θέκλα Πετρίδου είπε...

Καλημέρα! Chris, Κατερίνα. Χθες το βράδυ, προσπάθησα να δω το διαγωνισμό σε επανάληψη και αποκοιμήθηκα πριν δείξει τη Μυρτάνη και την Κατερίνα. Η δρ Κατερίνα Καουρή ξέρεις πως είναι Αντιπρόεδρος της ΚΥ.ΠΡΟ.Σ. και υποψήφια μας στη Λεμεσό; Αυτή που μου είπε για το blog σου... Η έκπληξη που φυλάγαμε για χθες.
Πάντως η Κατερίνα μου είπε για τη Μυρτάνη πως ήταν πολύ καλή και πως της άξιζε το βραβείο από χθες το απόγευμα που τελείωσαν τα γυρίσματα.
θα σας εξασφαλίσω βιτεάκια με τη Μυρτάνη και την Κατερίνα και θα τα αναρτήσω στο fb μου.
Βρε! Ποια είναι η ψυχολόγα σου; (ρητορική ερώτηση, δε θέλω να μου πεις), ευτυχώς που έκλεισα το γραφείο πριν 3 μήνες, Χα χα

Ανώνυμος είπε...

μα πόσο σ'αγαπώ!!

Μάνα είπε...

Κρις κάπου το μάτι μου πήρε μια διαφήμιση για Άννα Βίσση unplugged. Θα μάθω λεπτομέρειες και θα σου πω.