Πέμπτη, Νοεμβρίου 25, 2010

Θέλω Γιο!



Αυτό το αγοράκι είναι η αιτία που θέλω να γίνω πατέρας!


Σου έχω ξαναγράψει για τον ανιψιό μου τον Φίλιππο. Μία όαση στη ζωή μου, ειδικά αυτή την περίοδο. Μαζί του είμαι ο πραγματικός μου εαυτός και μου δίνει το τέλειο άλλοθι να παλιμπαιδίζω χωρίς να δέχομαι κριτική από το αδυσώπητο σόι.


Μα, τι να σου λέω. Κάθε σαββατοκύριακο, στο οικογενειακό τραπέζι παίζουμε τους αρχιτέκτονες. Χτίζουμε σπιτάκια και μετά παίρνουμε φόρα και τα γκρεμίζουμε. Του διαβάζω παραμύθια με δράκους και πολεμιστές. Τον γαργαλάω όταν κάνει αταξίες. Τσιμπούμε τις γάμπες της γιαγιάς κάτω από το τραπέζι, ενώ πρόσφατα αρχίσαμε να κυνηγάμε εικονικές αλεπούδες και λύκους. Μπαίνουμε κάτω από το τραπέζι της τραπεζαρίας, που έγινε το κρησφύγετό μας, και πολεμούμε αλεπούδες. Έσκισα και το τζιν μου τις προάλλες στην προσπάθειά μου να συρθώ κάτω από την καρέκλα. Αλλά χαλάλι, έγινε βίντατζ.


«Σουτ! Ησυχία! Θα μας επιτεθούν οι λύκοι και άλλοι κίνδυνοι!»


«Τι ζώο είναι οι κίνδυνοι;» με ρωτά.


«Οι κίνδυνοι δεν είναι ζώα, είναι διάφορα άτομα που θέλουν να μας κάνουν κακό. Η μαμά σου ας πούμε!»


«Μαμά, είσαι κίνδυνη!» (πρόσεξες ότι με περισσή μαεστρία και εξυπνάδα μετέτρεψε το αρσενικό ουσιαστικό σε θηλυκό!)


Το περασμένο Σάββατο, είχαμε και κάτι τρίχρονα κοριτσάκια στο σπίτι. Του είπα να τα προσκαλέσει στο κρησφύγετό μας. «Ελάτε να κρυφτούμε!» τους είπε, αλλά αυτές δεν του έδωσαν σημασία. «Δεν θέλουν!» μου είπε απαγοητευμένος. «Καλά, χέστες!» του είπα εντελώς απερίσκεπτα. Γυρνά γεμάτος απορία και με ρωτά: «Δηλαδή; Να πάω να κάνω κακά πάνω τους;»


Αποφάσισα ότι θέλω να κάνω μόνο γιους. Αλλά η μαλακία είναι ότι θα πάρουν από μένα και θα τους μεταδώσω όλο αυτό το φτωχό DNA, και δεν τους αξίζει. Από την άλλη, οι κόρες, αν πάρουν από τη μάνα τους, θα είναι κουκλάρες και με μειωμένο κίνδυνο ανευρύσματος όταν μεγαλώσουν, αλλά ποιος τις αντέχει; Θα κάνω γιους και ας πάνε από ανεύρυσμα. Το πολύ, πολύ να τους πάρω μαζί μου στον άλλο κόσμο!


Το μόνο που έμεινε είναι να βρεθεί η δωρητής της μήτρας.

16 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

asxeto alla teleio to spiti!!! to diko sou einai???

Anti-Christos είπε...

όχι.

Unknown είπε...

Γερά να είναι και ότι να είναι. Και σωστά άτομα.

Unknown είπε...

Από στιγμή σε στιγμή περιμένω την Γουρουνέλλα να δωρίσει την μήτρα της :)

ρίτσα είπε...

αρέσκει μου που οι κόρες σίουρα εννα είναι κουκλάρες!!

Rania είπε...

Και εγώ θέλω γιο αν και όταν κάνω παιδιά!

Έτσι να του εξηγάς απο νωρίς πως πρέπει να συμπεριφέρεται με τα κοριτσάκια που αργότερα θα γίνουν γυναίκες και θα τον βασανίζουν!

Anti-Christos είπε...

@Ρίτσα: Αν πάρουν απ' τη μάνα τους σίγουρα θα είναι κουκλάρες. Δεν θα παντρευόμουν ποτέ άσχημη γυναίκα. (Το άσχημη ερμηνεύεται πλατιά.)

Pasxalina είπε...

Κι εγώ θέλω γιο...

Θα σου δάνειζα τη μήτρα μου αλλά δεν θέλω ο γιος μου ν'ακούει Βίσση :ΡΡΡΡΡ

ρίτσα είπε...

a ok, εγώ εφαντάστηκα τη σκλερανίκοβα

ε ναι, ο καθένας πρέπει να θεωρεί τη γυναίκα του κουκλάρα

Ανώνυμος είπε...

Ώσπου να κάμεις δικό σου, να τον χαίρεσαι τον Φίλιππο! Μάνα μου! :)

Amazona είπε...

Το καλό με τα ανίψια είναι ότι περνάς καλά μαζί τους- παίζεις, κάμνεις πελλάρες, πας shopping- χωρίς να έχεις τις υποχρεώσεις. Μόλις αρχίζουν να γίνονται κουραστικά, τα επιστρέφεις στους γονείς τους!!

Ανώνυμος είπε...

na sou zisei na ton xairesai!!!!
otan 8a vre8ei i doritis mitras se kovo na kaneis kores (sinithos exoun na lene aftoi pu 8eloun agoria kanoun koritsakia)kai 8a ise enas xazompampas:P

Anti-Christos είπε...

@Nekatomeni: Το ξέρω ότι για κόρες μάλλον πάω, σ' αυτή τη ζωή ό,τι φοβάσαι το παθαίνεις!

Ανώνυμος είπε...

na rwtisw kati asxeto, to spiti einai stin Aglatzia- Plati? Kati m thimeizi.
A kai an kameis kori na jereis oti den tha jekola o enas apo t allo. na deis pou tha leineis ama s leei papa- papaki.tha katourgiese apo tin xara s.

Anti-Christos είπε...

@Anonymous: Γιατί ρωτάς που εν το σπίτι, εννά μας βάλεις πόμπα; Όχι δεν είναι στην Αγλαντζιά. Εμείς είμαστε από τη Λευκωσία! χαχαχα! :)))))

Ανώνυμος είπε...

oi re piga mia fora se ena tetoio spiti giafto. sinithos ejexnw:) i Aglantza den theorite leufkosia? an katalav kala?
ama theleis pomba pes m emena k kanonizw se(oi gia sena gia allous):P