Κυριακή, Σεπτεμβρίου 26, 2010

Money, Money, Money...

Τελείωσαν ψες οι δυο πρώτες παραστάσεις μας και έμεινε άλλη μία απόψε, να τελειώνουμε.

Σπάω πλάκα που πάντα μετά την παράσταση, όλοι μας λένε «τελικά οι δικηγόροι είναι καλοί ηθοποιοί και στο θέατρο!» Κατάντησε τόσο κλισέ, που αν δεν μου το πεις, ξαφνιάζομαι.

Στην πρώτη παράσταση δεν γέμισε το θέατρο. Στη Δεύτερη είχαμε και κόσμο να κάθεται σε επιπλέον καρέκλες.

Ήρθε και η Δήμαρχος Λευκωσίας να μας δει, και προς έκπληξή μου, άντεξε και είδε όλη την παράσταση μέχρι τέλους!

Ήρθαν πολλοί αδελφικοί μου φίλοι, αλλά κυρίως οι bloggers Gourounella, Raintears, και Eolica. Αυτό είναι μεγάλη επιτυχία, δεδομένου ότι με αυτά τα άτομα η σχέση μας γεννήθηκε από ένα μπλογκ και εξελίχτηκε τόσο δυνατά και στην πραγματική ζωή. Ειδικά με τις δύο πρώτες. Το θεωρώ τεράστια νίκη μου! Η Πασχαλίνα και η Finikas παρόλο που είχαν πει ότι θα ερχόντουσαν, δεν μου παρουσιάστηκαν. Απόψε, στην τελική παράσταση περιμένω την τελευταία φουρνιά με Marino, Rania, SheDemon και δεν ξέρω και ‘γω ποιους άλλους θαρραλέους.

Επιπλέον διαπιστώσεις:

-Το κοινό είναι πολύ απρόβλεπτο. Σε κάθε παράσταση γελούσε σε διαφορετικά σημεία. Αυτό δείχνει ότι δεν είναι πάντα αστείο αυτό που νομίζουμε εμείς ότι είναι.

-Είναι τρομερά δύσκολο να περπατάς επάνω σε τακούνια. Πιο δύσκολο απ’ ότι νόμιζες.

-Η θεατρική ομάδα των Δικηγόρων θα μου λείψει τρελά. Άρχισα πια να τους νιώθω σαν το δεύτερό μου σπίτι, μην σου πω και πρώτο!

Βιντεάκι από την υπόκλιση, ευγενική προσφορά της φίλης μου της Άλεξ, καθώς και φώτος από τις πρόβες που έβγαλε φωτογράφος από τον Φιλελεύθερο. Όταν με βλέπω στις φώτος, συνειδητοποιώ πόσο πια μεγάλωσα και φοβάμαι. Γιατί εγώ, όταν ΔΕΝ με βλέπω, νιώθω ότι εμφανισιακά είμαι ακόμα όπως ήμουν στο Λύκειο! Μισώ το μυαλό μου που δεν συμβαδίζει με το κορμί μου…



Εδώ "κλαίω" τον νεκρό πατέρα μου, τάχα μου, τάχα μου!

Επίσκεψη από τη Σύμβουλο Γάμου, Δρ Τσάπμαν.


Εδώ υποτίθεται κλαίνε εμένα...

Και εδώ όλη η ομάδα σε απαρτία. Μοιάζουμε τραγικά με καθηγητικό Σύλλογο Γυμνασίου λίγο πριν τη λήξη σχολικής χρονιάς. Θεέ μου!





Πολλές ευχαριστίες ξανά σε όσους ήρθαν και σε όσους θα έρθουν τουνάιτ.

9 σχόλια:

Ina είπε...

Γελάσαμε με τη ψυχή μας.:)
Καλή εβδομάδα.

Anti-Christos είπε...

Α, καλά! Απαράδεκτο ότι έρχεστε αλλά δεν γνωριζόμαστε! Νιώθω ότι με παρακολουθεί ο Big Brother! Δεν πειράζει, next time! xx

she είπε...

see you 2nite latremene

Ανώνυμος είπε...

WHO IS THE GUY WITH THE GREY TROUSERS AND THE WHITE SHIRT? HE IS HOT!

ρίτσα είπε...

nai teleia me ka8hghtiko sullogo!!!

fainetai wraia fash

Joy Tears είπε...

Μπράβο και ξανά μπράβο!! Ειλικρινά ήταν πάρα πολύ καλό, ευχαρίστως θα το ξαναβλέπαμε και οι δυο μας. Μάλιστα το μωρό μου θύμωσε που δεν σκεφτήκαμε να σου φέρουμε μια ανθοδέσμη!!!

Anti-Christos είπε...

@RainTears: Εσύ ήσουν το λουλούδι μου! :) Αρκούσε η παρουσία σας!

Rania είπε...

Μπράβο μπράβο μπράβο! Το καλύτερο σας απο όσα κάνατε. Και ο ρόλος σου είχε τρελλό γέλιο!

Ανώνυμος είπε...

poli harika tin parastasi sas!!! edoses resta gia akoma mia fora!!! ke me ta takounia ta piges kalitera apo oti tha ta pao ego pote...hahahahahahahahaha


alex