Παρασκευή, Μαρτίου 26, 2010

Ο Σταυραετός Γρηγόρης

Ο Αρναούτογλου μου είναι αντιπαθέστατος. Τον βρίσκω εμετικά λαϊκό και οι εκπομπές του το διατρανώνουν πάραυτα. Τον μίσησα επειδή τόλμησε να ρίξει τούρτα στη μούρη της –πανέμορφης- Μαριέττας Χρουσαλά και επειδή στηρίχτηκε στην αφέλεια της Καλομοίρας (μου) για να κάνει νούμερα. Επίσης, προβάλλει συνέχεια τη λαϊκή του καταγωγή και έλλειψη μόρφωσής του ως ελαφρυντικά για να φέρει στο φιλότιμο τον λαουτζίκο προκειμένου να τον παρακολουθήσει να ξεσκατίζει μια γελάδα. Με τέτοια καραγκιοζιλίκια, στην Κύπρο θα εκλεγόταν πρόεδρος, από τον πρώτο κιόλας γύρο των εκλογών!

Σ’ αυτά που λέει εδώ, όμως, θα συμφωνήσω και θα επαυξήσω! Με αφορμή την τουρκική φρεγάτα που αρμένιζε αμέριμνη στα χωρικά ύδατα της Ελλάδος, ο Γρηγοράκος ξεσπαθώνει ωσάν σωστός απόγονος του Μάρκου Μπότσαρη.




Αν μια κουνιστή φρεγάτα κόντεψε να του προξενήσει εγκεφαλικό, σκέψου να έπρεπε να σχολιάσει τους ξεφτιλισμένους συμπατριώτες μου που τα σκάνε κάθε σαββατοκύριακο στα κατοχικά καζίνο, κολυμπούν χωρίς τύψεις σε κατεχόμενες παραλίες που χύθηκε αίμα για την ελευθερία και συνάπτουν επαναπροσεγγιστικές σχέσεις (πρωκτικού τύπου) με τον κατακτητή.

Τα λέω και νιώθω ήδη την τυρόπιτα που έφαγα το πρωί να ανεβαίνει προς τα πάνω!

Βρόμα και δυσωδία που με περιβάλλει!

3 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

Χέστους τους κοπρολάγνους, όταν με το κακό βρουν λύση και φάνε τους τούρκους στη μάπα και κινδυνέψουν οι θεσούλες και τα λεφτάκια τους θα μετατραπούν σε αδελφοκτόνους!

Εμένα να δεις πόσο μου έρχεται να κάνω εμετό(πάνω τους) όταν ακούω για επαναπροσεγγίσεις. Επαναπροσέγγιση με αυτούς που θέλουν να μας φάνε, είμαστε παγκόσμιο αποκλειστικό φαινόμενο.

Mr Bisco είπε...

Φαντάσου εγώ είμαι από την Ελλάδα (όχι ότι σημαίνει κάτι αυτό) και τα πέρνω με αυτά που λες. Πραγματικά πρέπει να γίνει μια κοινωνική επνάσταση, να φύγουν όλοι οι κωλόγεροι πολιτικοί και πολίτες-λαμόγια και να πάρουν την κατάσταση στα χέρια τους ηθικά και άξια άτομα.... και έχω ένα καλό προαίσθημα για αυτό. Ο λαός βράζει. Πιστεύω ότι αν στείλω ένα mail ομαδικής αλληλογραφίας τύπου μανιφέστο, θα καταφέρω να μαζέψω αρκετούς Έλληνες-Κύπριους έξω από την Βουλή και να την καταλάβουμε. Αντί να είναι Ναός του Λαού έχει μετατραπεί σε άντρο διαφθοράς!!!!

Aurora είπε...

Mr Bisco, σημαίνει ότι δεν έχεις καταλάβει ακόμα το "νεοΚύπριο". Να μαζευτεί έξω από τη Βουλή;;; Ας γελάσω. Ο Κυπραίος; Η Κυπραία; Ας γελάσω ξανά. Αν του απαγορεύσεις να αγοράσει BMW και αν της απαγορεύσεις να πηγαίνει στη νυχού και στο κομμωτήριο, αν της κατάσχεις τη Louis Vuitton που με τόσο μόχθο αγόρασε, μπορεί και να διαμαρτυρηθεί. Από τον καναπέ, πάντα.