Τετάρτη, Ιανουαρίου 13, 2010

Κανείς δεν Είναι Τέλειος...

Είμαι μεγάλος πίκρης, το παραδέχομαι.

Δεν υπάρχει περίπτωση να μου κάνεις κακό και να το ξεχάσω. Δεν πρόκειται να το ξεχάσω όσο ζω, ούτε θα σε συγχωρήσω. Για τις συγχωρέσεις, επινοήσαμε τον Θεό. Κάν’ τα καλά μαζί του! Εγώ δεν ησυχάζω αν δεν εκδικηθώ. Δεν θα προσλάβω και μπράβους για να σε τακτοποιήσουν βεβαίως,-βεβαίως, αλλά αν σε χτυπήσει η μοίρα άνανδρα, δεν θα χάσω και τον ύπνο μου. Πιστεύω ακράδαντα στο "Δεν Ξεχνώ και Αγωνίζομαι". Είμαι υπέρμαχος του "Μάχαιραν έδωσες – Μάχαιραν θα λάβεις!" Αλλά και του πιο φυσιογνωστικού: «Όπου υπάρχει δράση θα υπάρξει και αντίδραση.»

Μπορεί να είπες κάτι ενόσω ήμασταν 8 χρονών και να με μείωσες. Όσο ζω θα το θυμάμαι! Μπορεί στα 15 να με έφτυσες στην αυλή του Γυμνασίου. Δεν πρόκειται να το ξεχάσω όσο αναπνέω. Μπορεί να με παραγκώνισες, μπορεί, μπορεί! Δεν θα δώσω τόπο στην οργή. Πες με μικρόψυχο, πες με κολημένο, αλλά έτσι σκέφτομαι και αντιδρώ. Άλλωστε, ουδέποτε υποστήριξα ότι είμαι ιδιαίτερα cool.

Μετά το καρδιακό επεισόδιο όμως, αποφάσισα να εφαρμόσω πιο χριστιανικές τακτικές και όλο τον κόσμο να τον αγαπώ. Να καθαρίσω λίγο το κάρμα μου. Να ενστερνιστώ το «αν σου δώσει κάποιος ένα χαστούκι, γύρνα απ’ την άλλη πλευρά να φας και δεύτερο.» Ναι. Το εφάρμοσα για δέκα μέρες. Όσο δηλαδή διήρκησαν οι παρενέργειες των φαρμάκων στη κλινική. Και μετά, επανήλθα πανηγυρικά στα παλιά, στην παλιά μου γειτονιά. Πιστεύω πως μόνο ένας μαλάκας κάθεται να του χουφτώσουν και το δεύτερο κωλομέρι, αφότου του ζούληξαν το πρώτο.

Με συγχωρείς, αλλά θεωρώ πως σ’ αυτή τη ζωή ό, τι δίνεις – παίρνεις. Και εγώ δεν έχω καμία διάθεση να το παίξω ξαφνικά ο Άγιος Παντελεήμονας. Και δεν νιώθω καμία τύψη. Μπορεί να είμαι κακός Χριστιανός, αλλά σίγουρα όχι και τόσο μαλάκας...

6 σχόλια:

Albedo_Zero είπε...

Σωστοοοοοοοοοοοοοοοοοοοοοοός!

Joy Tears είπε...

Ποιος σε πείραξε;; :))
Μακάρι μακάρι μακάρι σε αυτή την ζωή ότι δίνεις να το παίρνεις! Είναι η μόνη μου παρηγοριά αυτή η σκέψη τωρά τελευταία..
Όσον αφορά τους μπράβους...εμένα πάντως μου πέρασε από το μυαλό ότι αν είχα τα μέσα θα το έκανα. Και πιστόλι αν είχα θα πυροβολούσα σίγουρα. Όποτε μάλλον καλύτερα που δεν έχω...!

Anti-Christos είπε...

Εχτές σκεφτόμουν ότι πρέπει να ξεκαθαρίσω τη θέση μου για να μην απορούν μερικοί-μερικοί με τη στάση μου...

Μένεται πόλεμος!

dinosauria είπε...

Vre paidi mou ki eiha arhisei na anisiho... Elega meta to proigoumeno post sou, les na tou meinei monimi i vlavi kai na ginei xafnika agapoulis kai gematos kalosini gia tin anthropotita?? Ithela pragmatika na sou grapso ena makri minima simparastasis, alla elleipsi hronou den prolava..
Telika epanilthes sti proteri katastasi sou. Opote ouden logos anisihias :)). Fantazomai etoimazesai na kiniseis agogi sto soma sou pou se "kremase" eno to eihes parei se aristi katastasi apo ton kataskevasti me toulahiston 50 hronia eggiisi :PP
Ekeino pantos pou einai thetiko einai oti eheis epignosi tis katastasis sou!
Keep analyzing. Kai dax, sto kato kato de hreiazetai na pas kat eftheian gia bangee-jumping.. Xekina me kipouriki ta hobby sou.
Perastika!!

Ανώνυμος είπε...

ΘΕΟΣ! Για ακόμα μια φορά συμφωνώ απόλυτα ξυπόλυτα και πολιτισμένα!
Καλύτερα κακός χριστιανιανός, παρά καλός μαλάκας.

Chrys είπε...

etsi na eisai!!!...na ktypas to xeri sou katw kai na trantazei i gi!!!!....MAZI SU! ..proswpika den ksexnw me tipote kati pu afise pligi....kai oson afora ti sygxwresi...(sigxwrw simainei oti stamatw na afinw ton eafto mu na ponei ..exaitias tis praksis kapoiou allou panw mu..afto simainei ton/tin sygxwrw )........e prosfata katalava oti den sigxwrw telika kanenan ama ginei to simadi stin psixi mu ponei gia panta!!kai goustarw pou eimai etsi!..mono etsi alliws se patoun ..filakia xx