Τετάρτη, Δεκεμβρίου 09, 2009

Αναδρομή: Το 2007

Μετά το μαύρο, πίσσα-κατράμι 2005 και το γκρίζο 2006, βγήκε το ουράνιο τόξο!

Ήρθε το 2007 το οποίο ήταν ομολογουμένως μια πανευτυχής χρονιά! Όσοι παρακολουθούσατε το ιστολόγιο αυτό από τότε, θα συμφωνείτε μαζί μου.

Το 2007, λοιπόν, αφού ξεμπέρδεψα με τις νομικές σπουδές αποφάσισα να πάω να εκτονώσω το απωθημένο που είχα από μικρός. Αυτό της δημοσιογραφίας. Έγιναν άγριες επαναστάσεις στο σπίτι για να πείσω τους σπόνσορες να εγκρίνουν το κονδύλι για ένα δεύτερο μάστερ. Μετά από πολλούς μήνες ανταλλαγής φραστικών πυρών, πείστηκαν να το χορηγήσουν.

Και έτσι, βρέθηκα στο Κάρντιφ της Ουαλίας να σπουδάζω διεθνή δημοσιογραφία. Ήταν ένας χρόνος - παράδεισος για πολλούς λόγους:

- Κατ’ αρχήν, ήξερα ότι θα ήταν η τελευταία μου χρονιά ως φοιτητής και πήγαινα μανικωμένος να ζήσω όσα δεν έζησα στη διάρκεια του πτυχίου και του πρώτου μάστερ. Ήξερα το παιχνίδι της φοιτητικής ζωής και θα το έπαιζα με τους όρους μου.

- Δεύτερον, μετά από τον Γολγοθά της νομικής, οποιοδήποτε άλλο πτυχίο παρόμοιας κατεύθυνσης ακολουθούσα, θα φάνταζε παιχνίδι. Και έτσι ήταν. Ήταν σαν να ήμουν σε summer school! Αφού να φανταστείς, από ένα σημείο και έπειτα, ένιωθα ότι εδώ δεν μαθαίνω τίποτε ουσιαστικό και πως τρώω τα λεφτά των γονιών μου άδικα. Μην τους το πεις, όμως!


Η δημοσιογραφία ήταν να σαν να κυκλοφορείς τον δίσκο «λάμπω» μετά από τους «δαίμονες» για να στο πω και πιο βισσικά, να το καταλάβεις. Ένα χαλαρωτικό ντους μετά από επιβίωση σε τσουνάμι. Δηλαδή, περίπατος! Το εκμεταλλεύτηκα δεόντως και απόλαυσα έναν υπέροχο χρόνο, γεμάτο ταξίδια (Παρίσι και Λισσαβόνα), γεμάτο ίντριγκες και πάθη (ονόματα δεν λέμε), γεμάτο ενδοσκόπηση, απολαυστικούς περιπάτους στα δάση και στο λιμανάκι, τι να σου λέω τώρα!

Επιστρέφοντας στην Κύπρο με το πέρας και αυτών των σπουδών, αποφάσισα ότι δεν θέλω να γίνω δημοσιογράφος. Για άπειρους λόγους. Κατ’ αρχήν δεν αντέχω να μου υποδεικνύει ο άλλος το θέμα με το οποίο θα πρέπει να καταπιαστώ. Και επιπλέον, δεν αντέχω να μου αλλάζουν το κείμενο για να γίνει πιο «προσιτό», «κατανοητό» ή και «συμπαθητικό» προς άτομα τα οποία θίγονται. Και στην Κύπρο θίγονται άπαντες. Κλάνεις και ραγίζουν και οι πέτρες! Και σε απειλούν. Και μετά ψάχνεις την ελευθερία της έκφρασης εις μάτην. Επίσης, στην Κύπρο δεν υπάρχει ιδιαίτερη ειδησεογραφία πέραν του κυπριακού προβλήματος, ούτε κάποιο αξιοπρεπές star system για να το κανιβαλίσεις και να περάσει ευχάριστα η ώρα σου. Άρα, τι να δημοσιογραφήσεις; Τη γριούλα που έπεσε από το γαϊδούρι καθώς μάζευε ελιές; Ή το υποστατικό που πλημμύρισε επειδή έβρεξε μισή ώρα πάνω από τα Λατσιά; Βαριέμαι.

Για να μην μιλήσω για τον κοινωνικό ρατσισμό από τον περίγυρο που με κοίταζε με το μισό του όποτε έλεγα ότι σπουδάζω δημοσιογραφία (λες και είναι αμαρτία) και τον αδικαιολόγητο ενθουσιασμό κάθε που έλεγα ότι είμαι δικηγόρος (λες και είναι κατόρθωμα). Μια πόζα, ένα φαίνεσθαι και τίποτα άλλο σε αυτή τη χώρα! Και επειδή, δυστυχώς, με αυτούς τους επιφανειακούς ανθρώπους συνυπάρχω εδώ, απαρνήθηκα και τις δυο μου ιδιότητες και ησύχασα. Κατά τη γνώμη μου, εδώ πέρα, μόνο αν ανοίξεις καφετέρια βρίσκεις την υγεία σου (τόσο τη ψυχική, όσο και την οικονομική!).

Τέλος πάντων, βγήκαμε από το θέμα μας! Το 2007 ήταν ασκητικό και ηρεμιστικό σαν lexotanil. Το νοσταλγώ όσο τίποτα και εύχομαι να μαζέψω λεφτά σύντομα και να πάω να ξανακάνω ένα τρίτο μάστερ, ώστε να έχω πάλι την πολυτέλεια να ξυπνώ αργά, να πηγαίνω βόλτες στα δάση, να απολαμβάνω τη βροχή, να έχω μακριά και απεριποίητα μαλλιά, να τρώω junk food στην pizza hut και να χαριεντίζομαι με τις φοιτητριούλες (που όσο πάνε, γίνονται όλο και πιο τσουλίτσες και ανεβαίνει το επίπεδο!).

Το 2007 γνώρισα και αξιόλογο κόσμο τόσο από Κύπρο, όσο και από Ελλάδα με την πλειοψηφία των οποίων διατηρώ επαφή μέχρι σήμερα όποτε ανεβαίνω στην Αθήνα. Κάποιοι εμφανίζονται επάξια και στο ΤΟΠ10 των ατόμων της δεκαετίας, που έρχεται σύντομα στις οθόνες σας!

Μάνα μου, στη θύμηση όλων αυτών, συγκινήθηκα.



Υποκλίνομαι στο 2007! Να ΄ταν κι άλλο!

14 σχόλια:

big brother είπε...

Antixriste esheis vizia!!! Eshei genekan pou eshei pio mitsia vizia pou senan...Tziai masseukeis sanna? Sanna den mpoweis na peis to wo?

Anti-Christos είπε...

@Big Brother:

:)

1. Ναι, από το πολύ το junk food τότε, είχα κατεβάσει μιλλούδες. Τη μαμάκα σου μια φορά δεν τη χάλαγαν όταν μου τες πιπιλούσε!

2. Όσο για το "Ρο" που γράφεις, σε πρόλαβαν άλλοι:

http://antidoto1980.blogspot.com/2008/10/blog-post_03.html

Ανώνυμος είπε...

KAI TELIKA POY VRIKES DOULEIA META TO MASTER TO 2007?

Ανώνυμος είπε...

ASXETO... GIA APOPSE PREPEI NA KAMOYMEN KRATISI?

Anti-Christos είπε...

όχι, δεν χρειάζεται κράτηση, είναι δωρεάν η είσοδος. Αλλά επειδή το θέατρο έχει μόνο 150 θέσεις, έλα νωρίς για να βρεις να κάτσεις. Και να μου συστηθείς στο τέλος, θα το εκτιμούσα!:)

YO!Reeka's είπε...

εσυ εισαι στο βίντεο;;;

Ανώνυμος είπε...

1. Είχα κάνει mental note να έρθω στο θέατρο σήμερα. ΑΛΛΑ επειδή πλέον είναι τόσα πολλά τα mental notes, ξέχασα...είναι πλέον γεγονός. Πρέπει να σημειώνω ακόμα και σημαντικά πράγματα στο ημερολόγιο μου!!!!

2. Σταμάτα να κάνεις Masters. Υπάρχουν και άλλοι τρόποι να επιστρέψεις στις φοιτητικές αίθουσες. Σε προειδοποιώ όμως ότι πρέπει να είσαι προετοιμασμένος να χάσεις το νου σου και όχι μόνο!!!!

3. θα σε δω για καφέ αυτό το ΣΚ αν καταφέρω να τελειώσω την τελευταία εργασία για το εξάμηνο.

Μαριάννα

Anti-Christos είπε...

@Yo!reekas: Τι τιμή! Μου αφήνει σχόλιο στο μπλογκ, ένας θρύλος! Ναι, εγώ είμαι στο βίντεο. Γιατί με ξέρεις; Ή τόσο χάλια είμαι;

@Μαριάννα: Τηλεφώνα μου να κανονίσουμε επιτέλους! χχ

Gourounella είπε...

Απόψε έσκισες ακόμα και το λιοντάρι το είπε... και δεν κάνει συχνά τέτοιες φιλοφρονήσεις!

Μάνα μου ρε, τα φοιτητικά τα χρόνια δεν τα αλλάζω με τίποταααα!!!Οι φωτογραφίες σου που καβαλάς ότι καβαλιέται (άλογα, κανόνια κτλ) είναι απίθανες!!

φιλάκια
υ.γ για καφέ πότε πάμε; μπορείς παρασκευή;;

Anti-Christos είπε...

Ναι! Τηλεφώνησέ μου, να το κανονίσουμε!χχχ

Mr Bisco είπε...

ela re fileeeeee hahahaha kai na sou pw twra exei ginei koukli to Cardiff... exoun sikwsei kai alla 2 emporika sto kentro kai ginetai panzourlismos!!! Ante ela kai 8a ti vroume tin akri... kapou 8a se xwsw hahahaha....

Ανώνυμος είπε...

chris!!!!!!!!!
μάνα μουυυ!!!τι ωραίαααα!
μια ερώτηση...:γιατί διάλεξες το the worrying kind για μουσική υπόκρουση???love it ofcourse:)
Cat

ρίτσα είπε...

αααα, έχεις και μάστερ στη δημοσιογραφία κύριε ωστέ και μεις σου ρίχνουμε τα κομπλιμάν πως είσαι ένα πτωχό τυχαίο αγόρι με ταλέντο ;)

Anti-Christos είπε...

@Ρίτσα: Ένα τυχαίο και πτωχό αγόρι είμαι. Στο μάστερ της δημοσιογραφίας δεν έμαθα τίποτα απολύτως που να άλλαξε το τρόπο που γράφω. Έχω αυτό το μπλογκ από το 2006 πριν πάω για το μάστερ και έγραφα ακριβώς τα ίδια πράγματα :)