Δευτέρα, Νοεμβρίου 09, 2009

Πεθαίνω στην Ερημιά

Τα νέα μου έχουν καταντήσει καθαρά τηλεοπτικά. Κακό σημάδι. Ρωτάς να μάθεις τα νέα μου και εγώ σου απαντώ για το πώς είδα την τελευταία αποχώρηση από το X-Factor και για το αν συμφωνώ με την κατάταξη στο τελευταίο Chart Show. Να φανταστείς ότι, την Παρασκευή βγήκα με μια κοπέλα για πρώτη φορά και με ρώτησε αν με πειράζει που χάνω το X-Factor για χάρη της. Μας πήρανε χαμπάρι! Εννοείται ότι δεν με πείραζε, άλλωστε ο καλός Θεούλης προνόησε να καθυστερήσει το πρόγραμμα κατά μιάμιση ώρα λόγω βόμβας και να προλάβω να δω την περισσότερη εκπομπή. Αλλά, αυτό είναι ενδεικτικό ότι είμαστε στα πρόθυρα να μας κρεμάσουν κουδούνια.

Όπως και να ‘χει:

Δεν συμφωνώ που έφυγε η Γιούλη, ήταν καλή λαϊκή φωνή. Θέλω να ξεκουμπιστεί η Κυπραία που λέει το «Μπορώ» - «Μπόρω» και η οποία προχθές κρατούσε το μικρόφωνο τόσο άγαρμπα, όπως ξέρεις τι. Να δούμε για πόσο ακόμα θα τη σώζει το φιλάνθρωπο κοινό. Επίσης, απόψε είδα το Chart Show με τα καλύτερα ντουέτα των τελευταίων 25 χρόνων. Συγκινήθηκα που είδα επί σκηνής την Ελένη Δήμου και τον Λάκη Παπαδόπουλο να ανασταίνουν το «Πάρε Πασά μου». Από τις πιο θρυλικές επανασυνδέσεις. Ζωντάνεψαν και πάλι τα παιδικά μου χρόνια, μέσα στο κόκκινο fiat της μάνας μου, να τραγουδούμε οικογενειακώς το εν λόγω τραγούδι. Στην πρώτη θέση ήταν το «βάφω τις κουρτίνες στο χρώμα που μισούσες» και ναι, τσαντίστηκα που δεν είδα ούτε ένα βισσοκαρβελό-ντουέτο μέσα στη δεκάδα!

Μια που το έφερε η κουβέντα: Στο τσακ είμαι να πάω Αθήνα με πτήση jet-set να δω τη Βίσση και να γυρίσω την επόμενη το πρωί. Κοίταζα πτήσεις προ ολίγου. Ένα μικρό search στο YouTube να κάνεις για να δεις βίντεος από την έναρξη, θα ‘ρθεις και συ μαζί μου. Απλώς, οι καιροί είναι χαλεποί και δεν ενδείκνυνται για τέτοια αψυχολόγητα έξοδα. Επίσης, πωρώθηκα με το νέο της τραγούδι: «Το τάβλι!» Φοβερό μπουζούκι! Κολασμένος αμανές! Ο στίχος: «Το τάβλι θέλει υπομονή και η ζωή αμαρτία» είναι το νέο μου μότο!

Νέα:

Παίζω και πάλι θέατρο αυτό το ΠΣΚ! Μην περιμένετε ιδιαίτερη πρόσκληση για να παραστείτε. Να θεωρηθεί η παρούσα ως επίσημη. Κουράστηκα να πρήζω τον κόσμο να έρχεται να καταβάλει τον οβολό του για να καμαρώσει την αυτού μεγαλειότητα στο σανίδι (τσιμέντο κατ’ ακρίβεια. Το θέατρο του ΡΙΚ, δεν έχει σανίδια). Θα ανεβάσουμε στα πλαίσια του φεστιβάλ ερασιτεχνικού θεάτρου το «Τα Μωρά τα Φέρνει ο Πελαργός» των αγαπημένων Ρέππα-Παπαθανασίου. Εξαιρετική κωμωδία! Να τσακιστείτε να ‘ρθετε. Παρασκευή – Σάββατο στις 8:30 και Κυριακή στις 6:30 για τα καπί και τα ανήλικα.

Όταν με το καλό «ποσπαστούμε» και με αυτή την παράσταση, έπονται άλλες δυο με την ομάδα των δικηγόρων στη Λευκωσία (γίναμε ανάρπαστοι λέμε!) και μετά πάμε στη Θεσσαλονίκη τουρνέ! Ανυπομονώ για τη Θεσσαλονίκη, διότι όπως κατάλαβες θα πάμε τζάμπα και έχω να ανέβω εκεί από το 1997, όταν δηλαδή πήγαμε με το σχολείο εκδρομή – και διασκεδάσαμε το βράδυ στον Κώστα Μπίγαλη (όλοι για κάτι ντρεπόμαστε σ’ αυτή τη ζωή!).

Κατά τα άλλα:

Ο καιρός περνά πολύ γρήγορα. Δεν προλαβαίνω τους μήνες. Τα λεφτά μου τελειώνουν επίσης πολύ γρήγορα. Παρόλα αυτά, έχω μόνιμα μια θλίψη στο μάτι σαν γαρίλλα μετά από 12ωρο ύπνο που δεν λέει να με αφήσει να ξεστραβωθώ. Μου λείπει η έκπληξη, το έξυπνο φλερτ. Θέλω να βρω μια γωνιά της Λευκωσίας που δεν έχω ξαναδεί, να πιω καφέ συνοδεία συνταραχτικών νέων. Τίποτε από όλα αυτά δεν συμβαίνει πια.

Νομίζω πάσχω από χρόνια κατάθλιψη. Αλλά τη χάρη να πάρω χάπια, δεν σας την κάνω -ακόμα. Δεν θα περάσει ο φασισμός της κατάθλιψης! Μπορεί βέβαια να φταίει που είναι ακόμα Κυριακή. Πάω για ύπνο.

Θα σε δω στο θέατρο!

13 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

Ο λαός απαιτεί ανάρτηση για το next top model!! xD

Anti-Christos είπε...

Λαέ, δεν το παρακολουθώ! :)

Ανώνυμος είπε...

exei prosfora i olympic gia 1 euro tickets gia athina gia sygkekrimenes imerominies! speyse amesws na deis to fabulous! ta lefta erxonte k feygoun! kalytera na pernas kala!

to tavli poly kalo alla to fabulous nomizw tha kanei epityxia paromoia me ayti twn 'tsoullwn'!!

den tha mporesw na erthw sto theatro this time:( the exw guests to weekend..alla eyxome kathe epityxia!

Yiota

Anti-Christos είπε...

I know dear! Καλά να περάσεις, έχεις γενέθλια άκουσα! :) Θα σου τηλ.

homo anisorropus είπε...

Kala, meta apo treis wres mazi to epomeno post na einai to pe8ainw apo erimia?! Posa na ante3w i gunaika, posa??? :P

ρίτσα είπε...

ε φάση είναι. κάμνε εξορμήσεις σε άλλες πόλεις ή σε άλλα στέκια

ή γόρασε home cinema τζιαι διοργάνωνε open x factor nights.

chrys είπε...

tha sto lega chris mu alla me prolaves ...plitteis agria ..afto einai ...to niwthw kai mesa apo tin ekfrasi su ..to xioumor su exei mesa kai apogoiteusi !!!!....kai i zwi na peristrefetai mesa apo tin tv ...xalia ..e?..den sto lew gia parigoria ..omws k afto normal einai ...mu to pane k mena kai den ithela na to dektw!!!alla telika afto paei na pei pws paraxalarwneis sto spiti k afto s aresei ..spitogatos tha gineis !!!xexe..k meis oi ypoloipoi nomizeis kanoume k tipota parapanw ??? to oti se diavazoume mono!!xe xe ...ante parta panw sou kai stin Vissi na pas!!!afu theleis trwgesai!!xexe...filia xx

Unknown είπε...

Ήμουν την Παρασκευή στην πρεμιέρα τζιαι πιστεύκεις εσκέφτουμουν σε? Μάσσιαλλα της πάντως, φκάλλω της το καπέλο!

Anti-Christos είπε...

@τσαρτελλούι: Μισώ σε! Μισώ σε! :)
@Chrys: Σώσε με!

κι αγνάντευε... είπε...

Chris dear, άτε πάλε με τα θέατρά σου σε ακατάλληλες ημερομηνίες! Θα είμαι Αθήνα το ΠΣΚ! Και όχι, δε θα πάω Βίσση (ουπς!!). Κατά τα άλλα, όταν λες συνταρακτικών νέων, το νέων είναι ουδέτερο ή ... αρσενικό; Όπως και να' χει, καλή παράσταση να 'χετε.
Υ.Γ. ΚΑΠΟΤΕ μου άρεσε πολύ ο Μπίγαλης! Είχα όλες τις ...κασέτες με τη μουσική του! Χέεειιι οπ το αεροπλάνοοοοοooo :P

Anti-Christos είπε...

@και αγνάντευε:

Να πάεις στη Βίσση και θα με θυμηθείς! Στην ανάγκη σου πληρώνω την είσοδο!

Δεν πειράζει που θα χάσεις το θέατρο, δεν είναι δα και η Επίδαυρος!

Των νέων, ως ουδέτερο! :) Καλά να περάσεις και τα λέμε κάποτε! χχ

Anti-Christos είπε...

Α! και εμένα ακόμα μου αρέσει ο Μπίγαλης, τα παλιά του... Αλλά οκ, δεν το υπερηφανευόμαι κιόλας...

Gourounella είπε...

Πως τόλμησες να σκεφτεις πως δε σε διαβάζω και πως έπαψες να είσαι ο αγαπημένος μου? Πόσο πολύ θέλω να έρθω στην παράσταση!!! Θα λείπω από Παρασκευή μέχρι Κυριακή με την δουλειά! Ευελπιστώ να τα καταφέρω την Κυριακή!! Ελπίζω δηλαδή! Δε θέλω να το χάσω με τίποτις όμως!!!
Το καφεδάκι την άλλη βδομάδα θα το περιμένω!! Θα προσπαθήσω να βρω ένα τόπο που δεν έχεις ξαναπάει, αλλά συνταρακτικά νέα μην περιμένεις! Ζητάς και εσύ πολλά πουλάκι μου!
Σματς!