Τρίτη, Σεπτεμβρίου 29, 2009

Special K

Ο ανθρώπινος εγκέφαλος έχει την τάση να ωραιοποιεί και να νοσταλγεί συχνά καταστάσεις και πρόσωπα τα οποία αν τα κρίνεις αυστηρά, μόνο φαρμάκι και πόνο σε πότισαν. Συνεχίζουν όμως να αποτελούν μέρος της ζωής σου είτε υπό τη μορφή φαντάσματος, είτε υπό τη μορφή διακοσμητικού στοιχείου, απλώς και μόνο επειδή δεν βρίσκεις τα αρχίδια να τα διαγράψεις και να προχωρήσεις μπροστά αποδίδοντας αγάπη και αναγνώριση σε πρόσωπα που πραγματικά αξίζουν.

Αποφάσισα ότι από δω και μπρος θα είμαι πιο τίμιος και πιο ευθύς. Και θα λέω και θα δείχνω το «σ’ αγαπώ» αυστηρώς σε πρόσωπα που είναι μπροστά μου, με νιώθουν και μου φτιάχνουν τη μέρα. Θα αποθεώνω άτομα που άντεξαν στον χρόνο, που πέρασαν με επιτυχία το τεστ του «σουρωτηριού!» Όπου «σουρωτήρι», βλέπε τον χρόνο. Οι άξιοι σ’ αυτή τη ζωή επιβίωσαν. Οι μαλάκες, στο recycle bin και γρήγορα!

Σήμερα έχεις γενέθλια! Να μου ζήσεις! Και να ξέρεις ότι για μένα τα τελευταία χρόνια είσαι δικαίως μέσα στο ΤΟΠ5 των φίλων που μου φτιάχνουν τη διάθεση και τη ζωή. Δεν στο δείχνω όσο πρέπει, ούτε όσο θα ήθελα. Αλλά έρχεται νέα χρονιά, νέες προτεραιότητες... οπότε, μας εύχομαι τα καβλύτερα! Επίσης, χρίζεσαι και επίσημα η φετινή πρέσβειρα αυτού του ιστολογίου, εφόσον μόνο εσύ το τιμάς τόσο φανατισμένα τελευταίως και μου κάνεις την καρδιά να ανοίγει φύλλα-φύλλα με την αίσθηση της παρουσίας σου εδώ μέσα.

Σε σφίγγω να σε πνίξω, σε φιλώ μέχρι να σκάσεις και να ξέρεις ότι για μένα δεν θα περάσεις ποτέ τα 19!

Χρόνια πολλά!

2 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

an den einai touto enas umnos sth filia tote den kserw ti einai......epishs m fainete h kaluterh karta pou 8a mporouses na grapseis gia kapoio.
once again.... Keep Writing

XK

Ανώνυμος είπε...

Eto eto na me kamnis na klaiw... kai synithisa edw mono na gelaw ;) Xristoulli mou S'agapw poly poly poly poly poly poly poly poly!!!