Παρασκευή, Ιουλίου 17, 2009

Θέλω άδεια και θα κάνω τα πάντα για να την κατακτήσω!

Το μισό γραφείο είναι με άδεια και το άλλο μισό περιμένει να έρθει η σειρά του.

Όπως καταλαβαίνετε επικρατεί ένα πολύ καλοκαιρινό κλίμα. Οι μισοί είναι με τα κουβαδάκια στο χέρι και οι άλλοι μισοί με το… Δεν βγαίνει το 8ωρο, φίλε! Οπότε, πώς αποφάσισα να περάσω ευχάριστα την ώρα μου σπάζοντας τα νεύρα των συναδέλφων; Κάνω τον DJ! Μάζεψα όλα τα τραγούδια που μιλούν για καλοκαίρι και τα παίζω στη σειρά στον υπολογιστή, σιγοτραγουδώντας τα, καμιά φορά αρπάζω το προσωπικό με το ζόρι και χορεύουμε! Υπέροχα!

Έχει πολλή πλάκα το εξής: Μοιράζομαι το γραφείο με μια κυρία που θα μπορούσε να ήταν μαμά μου και μια μικρούλα 20 χρονών. Όταν τες ρώτησα να μου πουν ένα τραγούδι καλοκαιρινό που θα ήθελαν να τραγουδήσουμε όλοι μαζί, η πρώτη μου ζήτησε το «τόσα καλοκαίρια» του Δάκη και η δεύτερη το «αυτό το καλοκαίρι» της Πέγκυ Ζήνα. Το «μην μου μιλάς για καλοκαίρια» του Ρακιντζή, που για μένα είναι το απόλυτο καλοκαιρινό τραγούδι, δεν το ήξερε ούτε η μια ούτε η άλλη! Χάσμα γενεών!

Εν τω μεταξύ, μπήκα και στο youtube βρήκα αυτό, και μεράκλωσα τα μάλα!



Respect στα ‘90s! Θυμάμαι, ήμουν 3η Γυμνασίου όταν έγινε σουξέ το συγκεκριμένο τραγούδι. Είχαμε τότε μια καθηγήτρια Aγγλικών στο Γυμνάσιο Έγκωμης η οποία ερχόταν να διδάξει ντυμένη τίγκα στο γουναρικό, το στολίδι και τη γόβα στιλέτο. Για τα δεδομένα της εποχής - που η καθηγήτρια έπρεπε να είναι ντυμένη καλογριά- το βρίσκαμε too much και έτσι όποτε άνοιγε την πόρτα, όλη η τάξη της τραγουδούσε: «Ντύσου πρόστυχα και βάλε το κραγιόν σου, πες ο έρωτας πως είμαι ο παιδικός σου!» Αυτή έπιανε το απουσιολόγιο και το χτυπούσε με δύναμη στην έδρα με ύφος «εγώ είμαι κυρία!». Τρία απουσιολόγια μάδησε μέσα σε ένα χρόνο!

Σε λίγο λέω να παίξουμε και «ραδιοσταθμούς!» Τηλεφωνήστε να κάνετε αφιερώσεις… Ahh, summer time and the living is easy!

8 σχόλια:

Πρασινη νεραιδα είπε...

το κουβαδακι σου και σ αλλη παραλια κε Αντι-χρηστε!
ελα ρε, μη σκας, κι εμεις στο γραφειο ειμαστε....

marian είπε...

excellent post!! very summery!! min mou milas gia kalokeria gia akrogialies ke asteria pes mou monaha pos ke edo to idio m'agapas!!
ke to ntisou prostiha ke vale to kragion sou en polla oreo hahahaha :D

Ανώνυμος είπε...

Υπομονή!! προς το παρόν συνέχισε να φέρνεις το καλοκαίρι στο γραφείο σου!!

Sourkouna είπε...

Εγω παλε τραγουδι που μ θυμιζει καλοκαιρι ειναι το "puerto rico" των Voya con Dios.
Επισης ωραιο και εχει πλακα ειναι και το "Παμε ολοι μαζι σε μια παραλια" των Ημισκουμπριων.

Anti-Christos είπε...

Ένα τραγούδι για την Σουρκούνα! Τώρα!

Χαχαχα! Βάσει του i-pod μου, το τοπ10 των καλοκαιρινών τραγουδιών μου, είναι:

1) Summer in Greece - Μαζωνάκης
2) Αυτό το καλοκαίρι - Μαντώ
3) Καλοκαιρινές διακοπές - Καρβέλας
4) Κάποιο καλοκαίρι - Θάνος Καλλίρης
5) Τόσα καλοκαίρια - Αλέξια
6) Summer of '69 - Brian Adams
7) Καλοκαίρια και Χειμώνες - Μητροπάνος
8) Κάτι θα συμβεί αυτό το καλοκαίρι - Ευσταθία
9) Αγάπη του καλοκαιριού - Ζιγκ-Ζαγκ
10) Μην μου μιλάς για καλοκαίρια - Σ. Αρβανίτη.

Το "Πάμε όλοι μαζί σε μια παραλία" είναι στο νο.14! :)

Chart show το κάναμε εδώ μέσα! :)

Ανώνυμος είπε...

καλά... πως μπορείτε να ξεχνάτε το "μια αγάπη για το καλοκαίρι" των Νάμα, όλοι σας? Κλασσικότατο!!!

Όπως επίσης "Το καλοκαιράκι" των Φατμέ...εσύ κι εγώώώώ, εγώ κι εσύύύύύύύύ μόνοι πάνω στη γηηηηηηηηηηηηηηηηηηη!!!!!!!!!!!!!

Να πάω και σε πιο παλιά πράματα (που εννα αρέσουν τζαι της Μάριαν) ... "σε περιμένω τ'άλλο καλοκαίρι" !!!!!!!!

"In the summertime" από mungo jerry.

Και να μην ξεχνάμε... "Summer wine" !!!!!!!


alex

Anti-Christos είπε...

@Άλεξ: Οι ΦΑΤΜΕ και οι Λαθρεπιβάτες μου προκαλούν αλλεργίες! Λατρεύω όμως το "Σε περιμένω τ' άλλο καλοκαίρι, σε συνάντησα στη πλαζ και φορούσες τιρκουάζ" όπως επίσης και το summer wine. Δεν τα συνέδεσα όμως με τα παιδικά μου χρόνια οπότε δεν έχουν ιδιαίτερο impact στις μουσικές μου επιλογές! :) Πότε θα πάμε για καφέ; Χαθήκαμε!

Ανώνυμος είπε...

to tragoudi ton Nama omos, an thimoume kala, kikloforouse otan imastan mikri...alla mpori je na thimoume lathos. esi ise o mastros pano se touta!!! ;)

ne ne na kanonisoume kafe, tora pou irte je i fili sou kipro. na vrethoume na ta poume ke apo konta :)


alex