Παρασκευή, Οκτωβρίου 10, 2008

Βίον Καυλόσπαρτον!


Πέτρο Κωστόπουλε, μ’ έκανες περήφανο γι’ άλλη μια φορά! Το Νίτρο σου, αποτελεί για μένα το highlight του μήνα! Μήνες είχε να βγει τέτοιο τεύχος! Και από περιεχόμενο; Σκίζει! Αντιγράφω αποσπάσματα από τη συνέντευξη που σου παρέθεσα:

«Η αλήθεια είναι ότι οι γυναίκες τύπου bitch δεν μου αρέσουν. Γνωρίζετε, άλλωστε, ότι προτιμώ τη διασταύρωση Καλομοίρα – Μενεγάκη, αλλά στη Τζούλια δεν θα μπορούσα να πω όχι. Με γυροφέρνει εδώ και μήνες και δεδομένης της παρατεταμένης ανομβρίας, αναγκάστηκα να ρίξω τα standards μου."

«Ο γάμος έγινε εν κρυπτώ και παραβύστω, στα μουλοχτά. Είδα και έπαθα να την φυγαδέψω στην Κύπρο από τα κανάλια. Εκείνη η Λαμπίρη, μπάστακας μες τα πόδια μας όλη την ώρα, μου έβγαλε ξινό τον γάμο! Θα εγκατασταθούμε μόνιμα στην Έγκωμη και θα ζήσουμε μια ήρεμη ζωή, διότι η Ιουλία (Τζούλια λένε την ξαδέλφη μου και θα μπερδεύεται το σόι, οπότε καλύτερα η γυναίκα μου να λέγεται Ιουλία), βαρέθηκε τα φλας. Το μόνο ‘φλας’ στη ζωή της, θα είναι το κυπριακό περιοδικό, που μεγάλωσε γενιές και γενιές!»

«Σκοπεύουμε να ζήσουμε αξιοπρεπώς και δεν πρόκειται να της επιτρέψω να βγει σε κανένα εγχώριο κανάλι να κάνει δηλώσεις. Τι το κάναμε; Δέλλας-Μαστροκώστα; Άντε, το πολύ, μια φορά στην Ελίτα τώρα που πήρε τα πάνω της με τις συνεντεύξεις του Παπαμιχαήλ και της Σοφίας Βίσση. Κατά τα άλλα, όλες οι άλλες δηλώσεις της θα γίνονται κατ’ αποκλειστικότητα στο δικό μου μακρύ μικρόφωνο!»

«…Θα πίνουμε καφέ στο Hustle και ποτό στο Maze. Θα πηγαίνουμε τριήμερα στον Πρωταρά και εκδρομές στην Πάφο. Τι άλλο θέλει δηλαδή, μια γκόμενα για να είναι ευτυχισμένη σ' αυτή τη ρημάδο-χώρα; Θα πηγαίνουμε μαζί γυμναστήριο και θα κάνουμε τουλάχιστον δυο παιδιά, κατά προτίμηση το πρώτο να είναι κόρη, χαμηλοβλεπούσα. Το καλό είναι ότι αν πάρει απ' τη μάνα της δεν θα χρειαστεί να κάνει laser όταν μεγαλώσει. Αν πάρει απ' τον πατέρα της, χέσε μέσα... Θα γίνουμε το τέλειο κυπριακό ζευγάρι! Και όπως προστάζει η παράδοση, θα χωρίσουμε πριν καν λήξουν τα κουφέτα!»

Ιουλία μου! Ιουλία μου! Ας είναι κι έτσι!

2 σχόλια:

SKonte είπε...

oti i tzoulia exei tria xeria den to ixera

Anti-Christos είπε...

Σιγά το πράμα! Και εγώ έχω τρία πόδια στη φωτογραφία! ;)