Δευτέρα, Μαΐου 05, 2008

All the Money baby!

Σου έτυχε ποτέ να γελάς στον ύπνο σου; Εννοώ να γελάς κανονικά, με γάργαρο χαχανητό! Και να είναι τόσο τρανταχτό και έντονο, που να ξυπνήσεις από το πολύ το γέλιο και να συνεχίσεις να γελάς; Εμένα μου συμβαίνει... Θα μου έχει συμβεί σίγουρα δέκα φορές μέχρι σήμερα. Είναι πολύ περίεργο συναίσθημα, δεν έχω βρει άλλον με το ίδιο σύμπτωμα.

Τέλος πάντων, εψές ήταν ένα από αυτά τα βράδια και έσπευσα να το μοιραστώ με τους λατρεμένους μου γονείς:

Anti-Christos: Άκου τι όνειρο είδα ψες! Πάλι ξεκαρδίστηκα ενώ κοιμόμουν, ξύπνησα και γελούσα μόνος μου, μες το κρεββάτι για κάμποση ώρα...
Μη!τέρα: …(μασουλά τσίχλα).
Anti-Christos: Ετοιμαζόμουν για να βγω να τραγουδήσω μπροστά σε κοινό. Θα έλεγα το ‘Όλα τα λεφτά.’ Ξαφνικά, ενώ βρισκόμουν στα παρασκήνια και αγωνιούσα, έρχεται κάποιος υπεύθυνος και με ειδοποιεί πως το κοινό από κάτω είναι ξένο και δεν μιλάει ελληνικά.
Πα-Τέρας: Ε!
Anti-Christos: Ε, βγήκα τότε και άρχισα να τραγουδώ: “All the Money baby, all the money! For your two eyes that took my brain away! All the money baby, all the moneyyyy!”
Πα-Τέρας: …..
Μη!Τέρα: Και η αδελφή σου πρόσφατα έκανε ένα αστρικό ταξίδι στον ύπνο της!

Παρένθεση: Η αδελφή μου έχει γεννηθεί το έτος 1983. Κατά τον Χαρδαβέλλα και την εκπομπή του, τα παιδιά που γεννήθηκαν το 1983 έχουν μαγικές ικανότητες. Κάνουν αστρικά ταξίδια, επικοινωνούν με πνεύματα, βλέπουν εξωγήινους, κτλ. Οι γονείς μου, παρόλο που στην τηλεόραση το μόνο επιστημονικό πρόγραμμα που παρακολουθούν είναι τα της Θρασκιά και της Στεφανίδου, εν τούτοις πίστεψαν τον Χαρδαβέλλα στο έπακρον.

Ε, κάποια ικανότητα έπρεπε να προσδώσουν και στην αδελφή μου, η οποία κατά τα άλλα, ούτε καφέ δεν ξέρει να φτιάξει. Πόσω μάλλον να κάνει αστρικό ταξίδι! Εν πάση περιπτώσει, κλείνει η παρένθεση.

Anti-Christos: Σοβαρά; Πήγε ταξίδι και δεν είπε τίποτε;
Πα-Τέρας: Αμέσως εσύ, μην ακούσεις να μιλάμε για την αδελφή σου!
Anti-Christos: Μα δεν έφερε ούτε ένα σουβενίρ, κάτι!
Μη!Τέρα: Πετούσε λέει, έξω από το σώμα της…
Anti-Christos: Με ποιες αερογραμμές;
Μη!Τέρα: Και σκορπούσε στον κόσμο ροδοπέταλα!
Anti-Christos: Μάλιστα! Ας σκορπούσε η ίδια γενικώς… τα εφέ την μάραναν.
Πα-Τέρας: Τι μου λες γυναίκα μου, σοβαρά;! (Γυρνάει σε μένα με ύφος περισπούδαστο): Γιε μου, ξέρεις, ο Χαρδαβέλλας στην εκπομπή του…
Anti-Christos: Ξέρω, ξέρω, μεν μου αρκέψετε! Είπε για τα παιδιά του ’83! Είπατε μου το εκατό φορές! Εγώ φταίω, εγώ φταίω που ανοίγω συζήτηση! Έχω υποσχεθεί στον εαυτό μου 1000 φορές να μην ανοίγω συζητήσεις μαζί σας! Αλλά πόσο τυπικά να σας δω πια; Και με τον Ινδό πέρσι στο Cardiff έκοβα καμιά κουβέντα μέσα, μέσα να μη βαριέμαι! Πάω να κάνω μπάνιο. Νερό έχουμε;
Μη!Τέρα: Ρώτησα τη μάμμα μου, δεν ήταν καλό το ταξίδι της…

...Άμα θέλουν να με ξεφορτωθούν, βρίσκουν εύκολα τρόπους εδώ μέσα!

ΥΓ: Κυρία στο Essex, τα γέλια σου ακούγονται μέχρι εδώ!

1 σχόλιο:

Ανώνυμος είπε...

hahahahahahhahahahah!!! fantazesai pws gelw twra! xaxanizw moni mou! poso mou areskoun toutes oi istories!