Παρασκευή, Απριλίου 18, 2008

I Bet I Can Find 1.000.000 Μαλάκες on Facebook!

Η μαλακία είναι και αυτή ένα είδος ενέργειας. Δεν δημιουργείται από το μηδέν, ούτε χάνεται. Απλά αλλάζει μορφές. Στη σημερινή εποχή περάσαμε από την πραγματική μαλακία στην διαδικτυακή. Και αναφέρομαι στο Facebook, του οποίου βέβαια είμαι λάτρης, αλλά βλέπω και πράγματα που μου κάνουν τα νεύρα μαντολίνο!


Τα groups! Καταλαβαίνω πως λειτουργούν σαν σύλλογοι, καφενέδες, όπου τα άτομα ιδίου ενδιαφέροντος συναθροίζονται για ένα κοινό σκοπό, αλλά σε κάποια απ’ αυτά είναι πιο χρήσιμο να πετάς αβγά στον τοίχο παρά να συμμετέχεις:


I bet I can find 1.000.000 people who hate George Bush!


Άντε πες ότι τους βρήκες! Τι θα κάνεις μετά; Θα τον αναγκάσεις να παραιτηθεί; Ή θα παραιτηθεί από μόνος του για την προσβολή; Παραθέτω και διάφορα άλλα που μου ανεβάζουν την πίεση:


- Ένα αντίο στον Χριστόδουλο. (ένα group για να πεις αντίο! χάχα!)

- Fans of OMIKRON magazine. (Get a life γιε μου!)

- Boycott «artist» Guillermo Habacuc Vargas! (Δεν είναι ο μόνος που σκοτώνει σκυλάκια. Ξέρεις πόσες φορές άφησε η γιαγιά μου το coley νηστικό;)

- Πράγματα που αλλάζουν μετά τις σπουδές! (τα πουλάτε; Ή απλά τα παρακολουθείτε να μεταλλάσσονται;)

- Θωμά είσαι σπίτι; (Τι ακριβώς συζητούν σ’ αυτό το group;)

- Greeks in England! (Φτιάξτε και ένα Greeks in the world! Και μπείτε όλοι μέσα!)

- Save the dolphins! (...).

- Plin 2! (Πλην, πλην! Πολύ πλην!)


Προτείνω με την ίδια λογική τα δικά μου groups:


- Έλληνες που μπορούν και γλείφουν τον αγκώνα τους.

- Τραύμα είσαι ανοικτό;

- Fans of RIZOSPASTIS.

- Save me!

- Πράγματα που βλέπω όταν κάθομαι στη βεράντα μου.

- Coffee Beanery lovers! (ανατρίχιασα!).


Πφφφ!

Δεν υπάρχουν σχόλια: