Τετάρτη, Μαρτίου 12, 2008

Αμάρτησα για το Παιδί μου...

Αμαρτίες πολλές! Δεν κοιμάμαι δίχως τις δικές μας αγκαλιές!

Έστειλε φιρμάνι ο Πάπας! Έκατσε με τους επισκόπους στο Βατικανό, έκαναν μια ωραιότατη παρτούζα και αποφάνθηκαν πως πρέπει επειγόντως να κυκλοφορήσουν τα νέα 7 θανάσιμα αμαρτήματα στο ευρύ κοινό! Ούτε τίτλος νέας δισκογραφικής δουλειάς να ήταν! Ξέρετε... Έκατσαν οι παπάρες οι παπάδες και συνειδητοποίησαν πως η νύχτα περνάει κρίση. Δεν γεμίζουν οι μπροστινοί σκάμνοι, δεν πιστεύει ο κόσμος! Και πώς να πιστέψει; Πώς να τρομοκρατηθεί όταν τα μέχρι τώρα ‘7 θανάσιμα αμαρτήματα’ είναι τόσο παρωχημένα, τόσο μπανάλ, τόσο τετριμμένα;

Να βγάλουν καινούρια! Νέα έκδοση! Όπως τα Windows Vista ήρθαν να αντικαταστήσουν τα Windows Xp! Έτσι κι έγινε. Σήμερα στην εφημερίδα διάβασα πως τα μέχρι σήμερα αμαρτήματα, δηλαδή η λαγνεία, η λαιμαργία, η απληστία, η οκνηρία, η οργή, η ζήλεια και η αλαζονεία αποσύρονται και επίσημα. Εδώ που τα λέμε, δεν τους συμφέρει να τα διατηρούν, αφού αν κρίνω από τις κοιλάρες και τα όργια τους, πρώτα απ’ όλα ο κλήρος θα έπρεπε να αποκληρωθεί.

Τέλος πάντων. Έχουμε και λέμε: Τα νέα αμαρτήματα που πέρασαν στον τελικό (φαντάζομαι οι παπάδες θα ψήφισαν ηλεκτρονικά μέσω ιστοσελίδας, όπως συνέβη και με τα 7 νέα θαύματα του κόσμου) in no particular order είναι: η χειραγώγηση γονιδίων, το εμπόριο ναρκωτικών, η ρύπανση του περιβάλλοντος, η κοινωνική και οικονομική αδικία, η αδιάντροπη συσσώρευση πλούτου, η παιδεραστία and last, but not least, η έκτρωση.

Για να δούμε πόσο αμαρτωλός είμαι, για να δω αν είμαι ο πιο αδύναμος κρίκος, για να δω κατά πόσο θα ζητήσουν το κεφάλι μου επί πίνακι.

1) Χειραγώγηση γονιδίων: Δηλώνω υπέρ. Όπως έγραψα και σε προηγούμενο κείμενο, μια μέρα θα αναγκαστούμε να εγκαταλείψουμε τον πλανήτη. Χρειαζόμαστε έξυπνο πληθυσμό που θα μας βοηθήσει στην πραγματοποίηση του εν λόγω εγχειρήματος. Με τόσους βλάκες που γεννιούνται δεν θα δούμε προκοπή. Πρέπει να ελέγξουμε επιτέλους τη διάχυτη βλακεία που ίπταται των κεφαλιών μας και να προχωρήσουμε μπροστά! (Φυσικά, δεν εξαιρώ τη δική μου βλακεία!) Δηλώνω αμαρτωλός στον μέγιστο βαθμό. 5/5
2) Εμπόριο ναρκωτικών: Όπως επίσης δήλωσα παλιότερα, στο τσακ είμαι να τα αρχίσω, αλλά για εμπόριο δεν το συζητώ. Βαριέμαι. Αν θα άνοιγα καφέ θα πουλούσα μάλλον φρέσκους χυμούς και ουχί ναρκωτικά. Δηλώνω αθώος: 0/5
3) Η ρύπανση του περιβάλλοντος: Είμαι διατεθειμένος να κυκλοφορώ ακόμη και με ποδήλατο αν με διαβεβαιώσετε ότι δεν θα με περάσετε για Φιλιπινέζο και δεν θα με πατήσετε! Η καταστροφή τους περιβάλλοντος με ανησυχούσε ανέκαθεν. Μάλιστα, το 1992 είχα διαβάσει στο Smash Hits ότι ο Michael Jackson αγόρασε ειδικό σπίτι για να προστατευτεί από το τέλος του κόσμου και όταν το ανακοίνωσα ανήσυχος στον πατέρα μου, αυτός με μούντζωσε και μου είπε «φύε που δαμέ, μεν με πρήζεις με τον κάθε μαλάκα!» Πολύ το χαίρομαι που σήμερα δεν έχει νερό να πιει και να λουστεί, πολύ το χαίρομαι που κοντεύει το φυσικό τέλος μας και τόσο εγώ, όσο και το Smash Hits επιβεβαιωθήκαμε! Δηλώνω αθώος. Οι μόνες εκπομπές αερίων που παράγω είναι οι κλανιές, και οι περισσότερες απ’ αυτές, απλά λεκτικές! 0/5
4) Κοινωνική και οικονομική αδικία: Α, εδώ και αν είμαι αθώος! Διότι μετά από τρία πτυχία νομικής και δημοσιογραφίας πληρώνομαι λιγότερο απ’ όσο μια κομμώτρια (μπαρδόν, hair stylist!) πληρώνομαι λιγότερο απ’ όσο ένας ποδοσφαιριστής που απλώς κλωτσά μια μπάλα. Μαγκιά τους βέβαια που μας βρήκαν βλάκες και μας τα παίρνουν χοντρά, αλλά όσο να’ ναι τσαντίζομαι. Η δε κοινωνική αδικία είναι εμφανής. Όπου δω αμόρφωτη-βλαχάρα γύρω μου, πλέει μες το χρυσάφι. Που να της πει ο παπάς το αφτί! Παρόλα αυτά, δηλώνω ελαφρώς ένοχος, εφόσον ενδόμυχα είμαι φαν του ευκόλου χρήματος. Αν ήταν στο χέρι μου θα έβλεπα τηλεόραση όλη μέρα. 2/5
5) Αδιάντροπη συσσώρευση πλούτου: Θεωρώ πως τα ευτράπελα και τα ανέκδοτα που μου συμβαίνουν είναι τεράστια και ανεκτίμητη περιουσία. Αν κάποτε καταγραφούν με λεπτομέρειες θα σπάσουν ταμεία στα θέατρα, επομένως ναι, θεωρώ πως κάποιες εμπειρίες ή αν θέλετε απειρίες με κάνουν πολύ πλούσιο. Η αμαρτία μου είναι πως πολλές φορές προκαλώ τη μοίρα μου επίτηδες για να έχω να διηγούμαι, αλλά εντάξει, δεν θα μου πάρετε και το κεφάλι γι’ αυτό, έτσι; Κατά τα άλλα, δεν έχω με τι να γεμίσω τη φορολογική μου δήλωση. Δηλώνω κυρίως αθώος: 2/5.
6) Παιδεραστία: Θα απαντήσω διπλωματικά, λέγοντας πως πιστεύω ότι αν μια γυναίκα έχει επίγνωση των πράξεων της και συναινεί σε οποιαδήποτε πράξη με πλήρη επίγνωση των συνεπειών αυτής, τότε δεν μπορούμε να μιλάμε για παιδεραστία. Καλά δεν είπα ότι δικαιολογώ αυτούς που πειράζουν τα 10χρονα, αλλά εντάξει…Άμα έβγαλε βυζάκι που ξεχειλίζει τη χούφτα, τότε δεν μιλάμε για μωρό, αλλά για μώρακλο! Μέχρι και ο Φρόϋντ δήλωσε κάποτε πως τα μωρά εκπέμπουν σεξουαλισμό, αλλά δεν το αναλύω περισσότερο, μη μας ψάχνουν αύριο χωρίς ουσιώδη λόγο. Κατά τα άλλα, «χωρίς το μωρό μου, τι-πο-τα!» Ένοχος κατά 3/5.
7) Έκτρωση: Είμαι φανατικά υπέρ. Επειδή άρχισε ο κόσμος να πηδιέται ασύστολα και μάλιστα χωρίς προφυλάξεις δεν σημαίνει πως θα φέρνουμε στον κόσμο κουτσούβελα με τη σέσουλα! Ειδικά όταν δεν είμαστε σε θέση να τα μεγαλώσουμε και να τα συντηρήσουμε. Δόξα τω Θεό, διαθέτουμε σπέρμα με το κιλό. Δεν είναι τώρα, είναι αύριο. Τι πάει να πει στερώ τη ζωή από το έμβρυο. Με την ίδια λογική ξέρεις πόσες ζωές στερώ την ημέρα στην τουαλέτα; Εκατομμυρία. Στα όρια της γενοκτονίας! Δηλώνω ένοχος 5/5

Τελικό σκορ: 17 στα 35. Μπορεί να μην κάθομαι πρώτο τραπέζι πίστα στην κόλαση, αλλά ένα σκαμπό στο μπαρ το δικαιούμαι! Αμήν!

3 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

teleiooo!!!:)
hv fun sto bar dear:P
k emeis mazi s...!!!;)
xxx
Cat~

Ανώνυμος είπε...

Bravo xristo mou!! emegalourgises pale! hahaha! einai ena apo ta GREATEST HITS sou!;-)

Ioanna x.

Ανώνυμος είπε...

Χρίστο μου,
Τέλειο!!!
Ντορέττα