Τετάρτη, Φεβρουαρίου 27, 2008

Ελικόπτερα

Ακολουθεί πραγματική συζήτηση μεταξύ λαμπρών επιστημόνων:

Εγώ: Οδήγησα τις προάλλες μια BMW…Εντυπωσιάστηκα! Καμία σχέση με τον κουβά που οδηγώ. Άλλο πράμα!
Ο άλλος: (Οδηγώντας αδιάφορα προς το cafe, την δική του BMW) Ναι…
(ενός λεπτού παύση)
Εγώ: Ήξερες εσύ, ότι το λογότυπο της BMW είναι δυο έλικες ελικοπτέρου;
Ο άλλος: Όχι...(Με ύφος "χέστηκα!")
Εγώ: Να την οδηγείς όμως ξέρεις! Ε, μάθε το! Η BMW ξεκίνησε ως κατασκευάστρια ελίκων ελικοπτέρων! ...Γιατί σταμάτησαν και προχώρησαν μόνο με αυτοκίνητα;
Ο άλλος: Ε, δεν θα πουλιούνταν τόσο τα ελικόπτερα…
Εγώ: Γιατί; Ένα ελικόπτερο είναι πολύ πιο ακριβό από ένα αυτοκίνητο;
Ο άλλος: (Έκπληκτος γι' αυτά που ακούει, κουνάει το κεφάλι) Ώρες-ώρες, μα ώρες-ώρες…!
Εγώ: Σκέψου το! Ένα οικογενειακό ελικόπτερο μπορεί να είναι οικονομικό και να συμφέρει. Άσε που είναι πιο πρακτικό!
Ο άλλος: Ε, πως! Βέβαια, γλιτώνεις και το πάρκινγκ! Ταράτσες όσες θέλεις!
Εγώ: Άσε που πετάγεσαι – στην κυριολεξία – δυο λεπτά στο περίπτερο και δεν χρειάζεται να σταματήσεις, ούτε να βρίζεις που δεν βρίσκεις πάρκινγκ! Πετάς του περιπτερά το σκοινί και το καλάθι, σου βάζει μέσα το Νίτρο και το μαξίμ και χάθηκες!
Ο άλλος: Φτάσαμε. Κατέβα και σκάσε.

2 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

Xaxaxaxaaxaxaaxxa!!!San na se vlepw kerasi mou!!!


Angel

Ανώνυμος είπε...

Ego san na thoro ton xari !!

Aris