Τετάρτη, Ιανουαρίου 16, 2008

On again, Off again...

Απόψε πήγα στην παράσταση “On-Off” της πειραματικής σκηνής του ΘΟΚ και εντυπωσιάστηκα!

Εγώ δεν είμαι της κουλτούρας! Τις δήθεν παραστάσεις που ξεχειλίζουν από υποτιθέμενα βαθειά νοήματα ουδέποτε τις υποστήριξα και τις συμπάθησα. Αλλά απόψε έμεινα άφωνος και δεν προλάβαινα να συνέρχομαι από τα απανωτά ανατριχιάσματα.

Δεν θα κάτσω να αναλύσω το concept. Δεν ξέρω κιόλας αν αυτού του είδους οι παραστάσεις αναλύονται. Ο καθένας βλέπει ό, τι θέλει. Εγώ είδα το αδιέξοδο. Στις σχέσεις, στον έρωτα, στην καθημερινότητα. Είδα την κραυγή! Είδα την έλλειψη επικοινωνίας, δίχως τις τάσεις αυτοκτονίας! Είδα και την αγάπη από nylon σε κάποια φάση, αλλά δεν ήθελα να το πω στην παρέα μου, μην της διακόψω τη μαγεία της στιγμής.

Η αγαπημένη μου φάση ήταν αυτή που ξήλωσαν το πάτωμα της σκηνής και φανέρωσαν μια δεξαμενή από κάτω. Μπήκαν μέσα οι ηθοποιοί και βράχηκαν. Φτυστή η έναρξη της Βανδή στο ΡΕΞ το 2006 με το Jambi!

Τέλος πάντων, πέρα απ’ την πλάκα, πρέπει να είμαστε ευγνώμονες που ανεβαίνουν τέτοιες παραστάσεις στο πτωχό νησί μας. Η αλήθεια είναι ότι η σκηνοθεσία της Λέας Μαλένη είναι επηρεασμένη από το «2» του Δ. Παπαϊωάννου, αλλά ας είναι! Παρά να είναι καχέκτυπο του κάθε ΔΗΠΕΘΕ Λαμίας, ας αντιγράφουμε τον Παπαϊωάννου.

Δεν έχω κάτι άλλο να δηλώσω. Στο θέατρο εθεάθη παλιός συμμαθητής από το γυμνάσιο μετά της αρραβωνιαστικιάς του, ο οποίος ακούγοντας την κριτική μου στο διάλειμμα είπε σ' αυτήν: «Από το γυμνάσιο έτσι ήταν αυτός!»

Δεν θα το είπε για καλό…
Πάω να ξεραθώ στον ύπνο.

8 σχόλια:

dokisisofi είπε...

eisai polla ilithios kai xazoxaroumenos kai to mono sou oplo einai oi vrisies dioti sin tois allois eisai kai kompleksikos
kai kakoss anthropos pou theleis na tapeinoneis tous allous me xidaio tropo pou krivei apothimena.
Mia koutoponiri glossou katina.
afto eisai

me polli agapi apo naylon,
i foni tis sineidisis sou.

*tziai me to valeis re! ektos ki an tha mas oiktireis pale tora pou pas kai theatra kai egines kai varia koultoura. eida se sto dialeimman en to metaksi. gi'afto kateliksa sta anothen. (a! eisai kai anasfalis-isos na periorizes tis xeironomies?).

Anti-Christos είπε...

Αγαπητό όν που υπογράφεις ως dokisisofi,

Αφού σε χαλάνε τα κείμενα μου, και σου προκαλούν τόσο μίσος προς το πρόσωπο μου, γιατί τα διαβάζεις; Τόσο χρόνο έχεις για σκότωμα;

Ο κόσμος που εκνευρίζεται με κάποιο ιστολόγιο, απλά δεν μπαίνει να διαβάσει τα κείμενα! Απλούστατο!

Αλλά αν αυτή η λύση δεν σου είναι αρκετή, έχω και δεύτερη να σου προτείνω.

Παίρνεις το χέρι που σε βολεύει και με τον δείχτη της παλάμης σου χαϊδεύεις απαλά την κλειτορίδα σου. Όταν νιώσεις το αξύριστο αιδοίο σου να μουσκεύει, το λεηλατείς μέχρι να αρχίσεις να τρέμεις. Σου εγγυόμαι πως εντός ενός 15λεπτου θα ξαλαφρώσεις και θα ηρεμήσεις! Πάντα πιάνει, θα με θυμηθείς!

Αν δεν τα καταφέρεις - που σε έχω ικανή - στείλε μου μαιλ, διότι παραδίδουμε και μαθήματα κατ' οίκον. Θα σου κάνω και ευκολίες πληρωμής.

Επίσης, έχω να σου πω το εξής. Την επόμενη φορά που θα με συναντήσεις τυχαία έξω, έλα να μου συστηθείς, παρά να με βρίζεις πίσω απ' την οθόνη εκ του ασφαλούς. Θα χαρώ να σε γνωρίσω. Κι'έχω από τώρα έτοιμη την χειρονομία που σου αρμόζει.

Τα φιλιά μου, ξινομούνα μου!

Ανώνυμος είπε...

pia i gnomi sou gia to anigma Ciro's Pomodoro Pizza stin Larnaca by Anna Vissi?

Enarksi me adelfes magkira ;) ?

piou diasimous tha filokseni?
Ti Kakouratou, ke tin kiriakou pelagia ?

cheers VVV
Radio Vissi

http://www.shoutcast.com/directory/?s=anna%20vissi

Anti-Christos είπε...
Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.
Anti-Christos είπε...

Δεν έχω γνώμη. Άμα ανοίξει να πάμε να φάμε!

Δεν πιστεύω πως θα φιλοξενεί διάσημους. Εδώ όλοι διάσημοι είμαστε...

Ανώνυμος είπε...

Akou na deis koukla mou...(pou amfivallo an eisai diladi)..san polli tharos epires...Gia mazeutou... Diavasa kai ta prohgoumena comments sou kai kataligo oti to komplex en esi pou to exeis!!! Kai ta peri oi gyneikes skevos ydonis klp pou grafeis den symfono oti eimaste-yparxoun omos polles kopeles pou einai kai morfomenes kai axioprepis kai tautoxrona poli orees...Tora an einai kai tsaxpina nterpenterissa akoma kalitera kai bravo tis..Esena to provlima s de katalava pio einai...Mallon katalava...Profanos DEN THORKESAI pou leme kai stin kypriaki kai den s aresi...To paizeis koultoure kai axioprepis perki kamis tpt alla...Opos leei kai o Xristoullis mia einai i lisi..Me ton deikti tou xeriou s arxizis na xideuesai...klp klp

Polla filia

P.S. GET A LIFE KORI MOU!!!!!

Anti-Christos είπε...

Μία είναι η λύση, τα λεφτά, το φαί και το γαμήσι!

χαχαχα! Ζούγκλα το blog! Ζούγκλα!

Ανώνυμος είπε...

akomi den katalava ti sinevi ke eksorgistike i dosisisofi pou kitazontas to profile tis exi
Ζωδιακό Έτος: Μαϊμού...

re pedia exo xasi episodia ;) exete proigoumena pou den ta kseroume emis?

pa pa pa nevraaaaa
Irema pedia den diavazete tous TIMES tis neas iorkis diavazete aples istories ipomenes apo ena entelos diaforetiko fako pou kapote prokali ke gelio....

PS: ida proxtes tixea stin TV mia sira kseni metaglotismeni opou tin protagonistria tin Fonazan MAIMOU ;)

cheers TakisK
AV Fan