Πέμπτη, Ιανουαρίου 24, 2008

Τι να πεις και τι να πω!

Ότι ο κόσμος άρχισε να πελλανίσκει* δεν το λέμε για καινούργιο.

Αυτό που με ανησυχεί είναι που κάθε μέρα επιβεβαιώνεται ότι δεν πιάσαμε ακόμη τον απόλυτο πάτο!  Υπάρχει και πιο κάτω! Καθημερινά γίνομαι κοινωνός όλο και περισσότερης βλακείας και δικτατορίας, να δούμε για πότε θα κάνω μπαμ και θα ψάχνουν όλοι το λάθος.

Πάω, που λέτε, για καφέ! Συζητούμε για εκλογές όπως κάνει όλη η χώρα το τελευταίο εξάμουνο, και με απόλυτα δημοκρατικό τρόπο εξηγώ τους λόγους για τους οποίους θα ψηφίσω τον συγκεκριμένο υποψήφιο. Το δικαιούμαι ή όχι; Έχω ελευθερία έκφρασης ή δεν έχω;

Η αντίθετη πλευρά αντί να ρουφήξει το... καπουτσίνο της και να διαφωνήσει δημοκρατικά και πολιτισμένα, τσαντίστηκε. «Με αυτά τα μυαλά δεν θα πάει ποτέ μπροστά αυτός ο τόπος!» Αναπουμπούλιασε και έβγαλε κατ’ ευθείαν δεκα σπυριά στο πρόσωπο. Λέγοντας «μπροστά» εννοούσε προφανώς την εξάλειψη του ελληνισμού αλλά δεν είναι αυτό το θέμα μας. Το πρόβλημα μας είναι η αντίδραση της!

Μέσα σε πέντε λεπτά, με ύφος «αρκετά σε ανέχτηκα» πήρε τσαντικό και τσόκαρο και αποχώρησε σαν κυράτσα σε παράθυρο μεσημεριανής εκπομπής που βγάζει το μικρόφωνο και φεύγει! Ούτε το καπουτσίνο δεν πρόλαβε να ρουφήξει! Πολιτισμός κυρίες και κύριοι! Και μετά είμαι εγώ ο ιδιόρρυθμος που βρίζω τις Κυπραίες! Και που ψηφίζετε χάρη σας κάνουν! 

Εν πάση περιπτώσει. Το φαινόμενο μεταδίδεται από παρέα σε παρέα σαν ιός. Τις προάλλες ένας φίλος μου έλεγε ότι καθόταν σε καφετέρια νοσοκομείου και συζητούσε έντονα με την παρέα του για τις εκλογές. Μια κυρία από το διπλανό τραπέζι έστηνε αφτί και συμμετείχε εμμέσως στην συζήτηση. Όταν φούντωσε η συζήτηση, η κυρία πετάχτηκε όρθια και τους ρώτησε εξοργισμένη: «υπάρχει κάποιο πρόβλημα; Ρωτάω!  υπάρχει κάποιο πρόβλημα;»

Τελικά αποδείχτηκε ότι η κυρία το είχε σκάσει από την ψυχιατρική πτέρυγα και την περιμάζεψαν οι ειδικοί. Βλέπετε όμως που ζούμε!

Δημοκρατία αγάπη μου!  Τι να πεις; Φέτος, συνέβη και το έξης. Έτυχε να δηλώσω εντελώς στο χαλαρό ότι έχω γραμμένη την θρησκεία. Ένας κύριος απείλησε να με πετάξει από το παράθυρο αν τολμήσω να ξανά προσβάλω την θρησκεία του. Λογικότατη αντίδραση, έτσι; Αν έλεγα δηλαδή ότι έχω χεσμένο τον θεσμό της οικογένειας, προφανώς θα καταλάβαινε ότι βρίζω την δική του. Καταπάτηση του δικαιώματος της ελευθερίας της έκφρασης + απειλή επίθεσης προς το πρόσωπο. Μην πάρω φόρα γιατί άντε!

Υπομονή, υπομονή! Κάποτε θα πεθάνουμε και επίσημα.

*Πέλλανίσκει = τρελαίνεται. 

2 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

telika ti tha psifiseis?

Anti-Christos είπε...

Το μη χείρον βέλτειστον!