Δευτέρα, Ιανουαρίου 14, 2008

Συνεβη Καποτε...το 1992

Θυμήθηκα προ ολίγου κάτι και γελούσα μόνος μου...

Όταν ήμουν 12 ετών, είχα ένα φίλο στην ΣΤ’ Δημοτικού, το Γιώργο. Με είχε φωνάξει μια μερα σ’ ένα διάλειμμα και μου είπε συνωμοτικά: «Χρίστο, ξέρεις τι είναι το χύμα;» Εγώ γούρλωσα τα μάτια μου και το μόνο που μπορούσα να σκεφτώ σαν απάντηση ήταν καμιά νέα μάρκα χυμού... Τότε ήταν της μόδας η Κεανίτα ξέρετε...

Τέλος πάντων. Ο Γιώργος μου εξήγησε ότι το χύμα είναι κάτι που βγαίνει από το πουλί του άντρα κατά τη διάρκεια του σεξ, μπαίνει μεσα στη γυναίκα και την γκαστρώνει. «ΩΩΩΩΩ! Κοίτα πράγματα που μαθαίνουμε στα σχολεία!» Σκέφτηκα. "Αυτά τα ξέρει ο μπαμπάς μου που μας παίζει και τον καμπόσο;" Αποκλείεται! Ο Γιώργος είναι cool boy, έχει και Sega Game Gear, κάτι περισσότερο θα ξέρει από τον δήθεν παντογνώστη πατήρ μου.

Με απαξιωτικό ύφος, α’ λα Ντέπυ Γκολεμά μπήκα σπίτι, ξεμονάχιασα τον πατέρα μου και τον ρώτησα:

“Ξέρεις εσύ, που μας παίζεις και τον έξυπνο, τι είναι το χύμα;”

“Φυσικά και ξέρω” μου είπε, και χαμογέλασε υπερήφανος για τον γιο του που μυείται στα πρόστυχα από την ηλικία των δώδεκα.

“Σιγά που ξέρεις!” του είπα, και έφυγα…

Δεν υπάρχουν σχόλια: