Τρίτη, Δεκεμβρίου 18, 2007

Καλομοίρα for President!

Το ταπεινό αυτό μπλογκ με το παρόν κείμενο ανακοινώνει στους απανταχού αναγνώστες του πως στις ερχόμενες eurovision εκλογές θα υποστηρίξει την υποψηφιότητα της Καλομοίρας (του).

Η Καλομοίρα που έδωσε νέα διάσταση στις φαντασιώσεις μου και ύγρανε τα όνειρα μου θα δώσει μια τίμια μάχη για εκπροσώπηση της Ελλάδας στο Βελιγράδι. Ελπίζει έτσι πως θα ανορθώσει το γόητρο της χώρας καθώς και πως θα ξεφύγει από τα δίκτυα του γλοιώδη Αρναούτογλου (και εν μέρει θα αναγκάσει τη Heaven να ξανασκεφτεί το απολυτήριο που της ετοίμαζε τελευταίως για τις χαμηλές πωλήσεις του τελευταίου της δίσκου.)

Οι ανταγωνιστές της Καλομοίρας είναι η Χρύσπα και ο Μαρτάκης. Φυσικά, δεν συζητούμε καν το ενδεχόμενο να ψηφίσουμε τα τραγούδια τους!

Καλομοίρα μου λατρεμένη, με τις ευχές μου!



Θέλω να ξαπλώσω σε μια αιώρα, να έρθεις να μου τραγουδήσεις το ‘καζανόβα’ να μου δίνεις το καλαμάκι να ρουφώ τον χυμό του ανανά (σου) και να μου κάνεις τσαχπινιές! SmoOch! Κουκλάρα μου!

3 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

LoL:D
Χρίστο μου,με συγχωρείς αλλά θα διαφωνίσω...:P...Προσωπικά μαζί με τις φίλτατες grls power:P στηρίζουμε υποψηφιότητα Μαρτάκη...Είναι αποδεδειγμένο ότι ό,τι και να κάνουν τα καημένα τα κοριτσάκια στη eurovision,ένα ωραίο αγόρι πάντα τις κατατροπώνει;)...(βλ.Dima Bilan ή Dmitry Koldun)
Οπότε ίσως αν στείλουμε το αγόρι να πάρουμε λίγους περισσότερους πόντους(βεβαίως έχουμε και ομορφότερους-αυτός έχει κάπως αγελαδινό βλέμμα:P-και φυσικά δεν είναι σαν τον αγαπημένο Σάκη,αλλά τι να κάνουμε:P...εξάλλου και η μικρή Καλομοίρα δεν είναι σαν τη θεά Παπαρίζου,οπότε we r kinda running out of options και αναγκαστικά όπως είπες κι εσύ σε άλλες περιπτώσεις θα ψηφίσουμε γνωρίζοντας ότι "στους τυφλούς βασιλεύει ο μονόφθαλμος" :P)
Cat~

Ανώνυμος είπε...

FORZA ΚΑΛΟΜΟΙΡΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑ

ΜΠΟΡΕΙ ΤΑ ΚΟΡΙΤΣΑΚΙΑ ΝΑ ΨΗΦΙΣΟΥΝ ΜΑΡΤΑΚΗ ΑΛΛΑ ΕΧΕΙ ΚΑΙ Η ΚΑΛΟΜΟΙΡΑ FUN CLUB ΠΟΥ ΘΑ ΤΗΝ ΣΤΗΡΙΞΕΙ. ΚΙ ΕΠΙΠΛΕΟΝ ΤΑ ΑΓΓΛΙΚΑ ΤΗΣ ΔΕΝ ΣΥΓΚΡΙΝΟΝΤΑΙ ΜΕ ΤΑ ΕΛΛΗΝΙΚΑ ΤΗΣ. ΕΝΝΟΕΙΤΑΙ ΟΤΙ ΘΑ ΨΗΦΙΣΟΥΜΕ ΜΑΖΙΚΑ ΚΑΛΟΜΟΙΡΑ (ΑΡΚΕΙ ΝΑ ΤΗΣ ΔΩΣΟΥΝ ΚΑΛΟ ΤΡΑΓΟΥΔΙ ΒΕΒΑΙΑ)

Ανώνυμος είπε...

FORZA ΚΑΛΟΜΟΙΡΑΑΑΑΑΑ