Πέμπτη, Νοεμβρίου 01, 2007

Δέσποινας Βανδίσση -Συνέχεια

Απολογούμαι που επανέρχομαι στο ίδιο ευτελές θέμα, αλλά σήμερα στα φαν κλαμπ της αγαπημένης μου αοιδού και της αγαπημένης μου αηδίας γίνεται σφαγή για το νέο βίντεο της μόνιμα δεύτερης!

Μετά την αντιγραφή του τραγουδιού των coldplay, τώρα αντιγράφουμε και το concept του βίντεο κλιπ της Άννας για το Nylon! Το μπλογκ αυτό καταδικάζει την κίνηση αυτή της μαλακισμένης Δέσπως και ορκίζεται εκδίκηση. Θα μου πείτε, είναι το πρώτο βίντεο που παρουσιάζει μια ροκ μπάντα να ερμηνεύει το τραγούδι κατά τέτοιο τρόπο; Τη Βίσση περίμεναν να αντιγράψουν!? Θα συμφωνήσω μαζί σας. Αλλά, μη μου πείτε... Σαν πολλά δεν μαζεύτηκαν;




Ο Φοίβος στο πιάνο μήπως να φόραγε και μια άσπρη περούκα με μακριά μαλλιά; Μήπως και η κόμη της Βανδή παραπέμπει; Μόνο το κεφάλι της δεν ξύρισε ακόμα, έννοια σου όμως και θα της το ξυρίσω εγώ, μαζί με κάτι άλλο! Έλεος ρε φίλε!

Το βίντεο δεν μιξαρίστηκε από μένα, το βρήκα στο φαν κλαμπ και το παραθέτω εδώ. Άθλιο το μοντάζ κατά τη γνώμη μου!

4 σχόλια:

Dimitris είπε...

Καλα ολα αυτα αλλα δεν μας ειπες...στην δημοπρασια των περιουσιακων στοιχειων της Βισση θα πας? Αν πας να μου παρεις το Playstation 2 του Ψωμοπουλου. Τα λεφτα θα στα δωσω μετα.

Ανώνυμος είπε...

to videaki den paizei!Leei: It's no longer available..Mises douleies re kerasi!!!xixi

Angel

Ανώνυμος είπε...

KATW H MONIMA DEUTERI KATW TO MPAZO..ENISXUW TO KINIMA MISOUS KATA TIS BRWMOBANDIS..TIS HXORUPANSIS TOU AIWNA!!!

Ανώνυμος είπε...

ouuust.sourgelovandi...