Παρασκευή, Απριλίου 13, 2007

Iβρύδια

Άμα δεν σου κάθεται μια κουβέντα, τι θέλεις και την επαναλαμβάνεις; Ένα από τα μεγαλύτερα faux pas της ζωής μου, το εξής:

2004: Πανεπιστήμιο του Reading: Εν ώρα σεμιναρίου στο ‘Child Law.’ (Μην ρωτάτε γιατί το επέλεξα, ακουγόταν εύκολο...). Συζητάμε με κάριες αγγλίδες κατά πόσο οι μητέρες έχουν δικαίωμα να αποκρύψουν από το παιδί τους την ταυτότητα του πατέρα τους!

Αντίχρηστος: What are you talking about «κυρίες μου?!» You go and fuck around και μετά θυμάστε να αποκρύψετε του παιδιού the father’s identity?
Random Tsoula Classmate: I think it is of vital importance to safeguard the mother's privacy rights.
Αντίχρηστος: (Τραβάω τις τρίχες της κεφαλής μου! Κοιτάζω σαστισμένος σαν τον Γιώργο Κωνσταντίνου στο φινάλε του "Ξύπνα Βασίλη.")
Καθηγήτρια: Indeed an interesting point Tsoula, well done! We see that people from different backgrounds have different opinions!
Αντίχρηστος: (Εμένα είπες background μη σου πάρει ο διάολος τον πατέρα;) Excuse me, but I think this is absolutely unacceptable! Αν μη τι άλλο, for medical reasons το παιδί ωφείλει να γνωρίζει ποιός τον έπλασε, να μπορεί να προλάβει οτιδήποτε κληρονομικό kousouri κτλ.
Καθηγήτρια: You see dear students, it is how the law aims to balance the right of the child to know and the mother’s privacy!

2004: Λίγο αργότερα στην τραπεζαρία της εστίας, τρώω μεσημεριανό με τους ξένους συμφοιτητές μου από το Εράσμους.

Αντίχρηστος: (Φτάνω στο τραπέζι με τον δίσκο μου, φουριόζος). Leave me, leave me and I πνέω τα μένεα!
Ένας Γερμανός: What happened?
Αντίχρηστος: Άσε, άσε my friend! Με τσάντισαν οι τσούλες οι αγγλίδες! Το και το they said in the class! You understand? Πάνε και γαμιούνται με όποιον βρουν and then claim privacy rights, the σκατοπουτάνες! Το παιδί, ούτε να το σκεφτούν!
Ένας Γερμανός: Come on, not a big deal pal! Η μητέρα μου τόσα χρόνια δεν μου λέει ποιός είναι ο δικός μου πατέρας, και μια χαρά στα καλά μου είμαι...
Αντίχρηστος: !!! (Έμεινα κάγκελο! Δεν θυμάμαι πώς και αν τα μπάλωσα).

2004 – Ιούλιος, Οκτάνα, Λευκωσία: Πίνω κοκτέηλ Μαργαρίτα στον κάτω κήπο με παρέα που ελάχιστα γνωρίζω:

Αντίχρηστος: ...Και κοίτα σύμπτωση ρε γαμώ το, σπάει ο διάολος το ποδάρι του, ήταν και ο Γερμανός μπάσταρδος! Δηλαδή, μου κάνει ή όχι πλάκα ο Θεός?!
Ένας: Σιγά ρε, είναι πολύ διαδεδομένο φαινόμενο αυτό στην Ευρώπη!
Αντίχρηστος: Οι μπάσταρδοι θέλεις να πεις!
Ένας: Υπερβάλλεις! Δεν είναι μπάσταρδοι, είναι απλώς παιδιά από επιπόλαιες εγκυμοσύνες! Από ζευγάρια που χώρισαν, από σχέσεις της μιας νύχτας...Ούτε εγώ ξέρω τον πατέρα μου. Ε, και;
Αντίχρηστος: !!! (Σαν τα μανιτάρια ξεφυτρώνεται, πανάθεμα σας! Δεν άντεξα, αμύνθηκα!) Ναι, αλλά διεκδικείς το δικαίωμα σου να μάθεις!
Ένας: Ναι, βέβαια!
Αντίχρηστος: Άει, γειά σου! (Ε, μα! Λυσσάξατε!)

2005 – Ιούνιος, UCL, ξαπλώνω στο κρεββάτι με γκόμενα η οποία μου ρίχτηκε αλλά τελευταία στιγμή αποτραβήχτηκε, καθώς θυμήθηκε τον κερατά στη Σουηδία:

Σουηδέζα συγκάτοικος: Δεν ειναι σωστό να το συνεχίσουμε... Μπορεί να θέλω, αλλά αγαπώ τον φίλο μου, δεν του αξίζει!
Αντίχρηστος: (Τώρα τον θυμήθηκες τον γκόμενο, που μπήκε ήδη η μισή μέσα!) Άλλο αγάπη, και άλλο σεξ, καλή μου! Το λένε και οι Ηι5, you know hi5? Pop singers like Helena Paparizou from Sweden? Let me give you my douze (και βάλε) πόντους, my number one! (Στρίβω να την γλείψω, καλύπτει τα βυζιά της με το μαξιλάρι).
Σουηδέζα συγκάτοικος: ...He is very sensitive, το αγόρι μου δεν έμαθε ποτέ ποιός είναι ο πατέρας του! Η μάνα του δεν του λέει! Έχει ήδη μεγάλο μαχαίρι μέσα του. Δεν μπορώ να τον τραυματίσω περισσότερο!
Αντίχρηστος: Να’σαι καλά που μου το είπες !!!! Να’σαι καλά !!!! Poor him! To your bed now...Πιάστο μαξιλάρι σου και to your bed! Έτσι, κλείσμου τζιαι τα φώτα!

Δεν υπάρχουν σχόλια: