Δευτέρα, Ιανουαρίου 08, 2007

Mας Μπήκε για τα Καλά...

Ευχάριστα ξεκίνησε η εβδομάδα μου και κατ' επέκταση το 2007!
Φλέρταρα με εκείνη τη θεσούλα του δημοσίου και τώρα επισήμως ηχούν τα ρέκβιεμ. Γι' άλλη μια φορά, εμείς φλερτάραμε, άλλοι πηδήξανε... Τι τα θες, έχω αποκτηνωθεί πλέον. Με χαστουκίζει η μοίρα και παραμένω άπραγος να χάσκω. Κρίμα, ήταν η μοναδική ευκαιρία να γλιτώσω από τη Σάρα, τη Μάρα και το κακό συναπάντημα με τις οποίες συγκατοικώ εδώ μέσα. Θάνατος, θάνατος, θάνατος! Και δεν με νοιάζει που δεν πήρα την θέση. Αφού τα σκάτωσα στη συνέντευξη, ήταν αναμενόμενο - αν και η επιτροπή ήταν άδικη μαζί μου. Με νοιάζει που ήλπιζα μέχρι τέλους. Γιατί ελπίζουμε; Αφού ξέρουμε πως θα πεθάνουμε...
Πήγα και κουρέφτηκα σήμερα. Δυο τρίχες όλες κι' όλες, αλλά ήθελα να τις περιποιηθώ. Κατά τη διάρκεια της ζωής μου άλλαξα πολλά κουρεία, σήμερα επισκέφτηκα ένα hi-tech κομμωτήριο (κουρείο, hair styling lab, μπαρμπέρικο, όπως θέλετε πέστε το. Έχουν κόλλημα με τους ορισμούς οι κουρείς στις μέρες μας). Δεν μπορώ να πω, χλιδή! Με οθόνες πλάσμα, καρέκλες ηλεκτρικές που κάνουν διάφορα κόλπα. Άστα, ψάρωσα ! Εκεί μου είπαν κουρεύετε η υψιλή κοινωνία της Λευκωσίας. Το ότι η υψιλή κοινωνία της Λευκωσίας κουρεύετε το ξέραμε εξαπανέκαθεν. Χάζεψα όμως από την όλη κουλτούρα του 'εργαστηρίου.' Άλλος κόσμος... Είχε κάτι γκόμενες που έκαναν ανταύγειες και αφέλειες... Συμπεριφέρονταν λες και ο κόσμος δεν έχει άλλα προβλήματα από το αν θα δέσει το χρώμα της ανταύγειας ορθώς. Εκεί μέσα είναι άλλος κόσμος. Όλα περιστρέφονται γύρω από την κουπ, γύρω από την σωστή φράντζα. Ο Θεός να μας ελεήσει... Και εννοείται, το χρήμα φυσάει. Βέβαια, στη ζωή μου κι' εγώ με τρίχες ασχολούμαι, αλλά δεν τα χέζω τα λεφτά...
Αχ! Τι να τα κάνω τα λεφτά άμα δεν σ' έχω εσένα πια! Που λέει και ο ποιητής ! Χάλασε το dvd drive του laptop. Tηλεφώνησα στους μαλάκες που μου το πούλησαν. Μου έδωσαν το τηλέφωνο της αντιπροσωπείας στο Λονδίνο. Στην Κύπρο δεν ισχύει η εγγύηση, μου είπε. Μόνο στο εξωτερικό! Λογικότατο! "Μαλακία εγγύηση δηλαδή!" Της είπα από τηλεφώνου. Στη μούγκα η κυρία στην άλλη γραμμή. Ε, τι να πεις κι εσύ ρε ηλίθια; Μου το έκλεισε.
Σήμερα έχω τις μαύρες μου όπως καταλάβατε. Και εκκρεμεί και μια χιλιάδα λέξεις για μια εργασία. Δεν θέλω να πάω στο Κάρντιφ να συνεχίσω. Δεν θέλω να μείνω στην Κύπρο. Δεν θέλω τίποτε. Και όπως είμαι τώρα, ο πρώτος που θα βρεθεί μπροστά μου έχει πολλά να ακούσει! Μαζώχτε τα γυναικόπαιδα κύριοι... Σας μισώ όλους!

Δεν υπάρχουν σχόλια: