Κυριακή, Ιανουαρίου 21, 2007

Κοσμικά

Ο λαός θέλει κουτσομπολιό! Ποιός είμαι εγώ που θα του το αρνηθεί;
Αυτό μ' αρέσει στα ξένα. Δεν προλαβαίνεις τις (σ)εξελίξεις ! Ένα μήνα έλειψα και ήρθαν τα πάνω, κάτω. Βρέθηκα με τους συμμαθητές μου για ποτό. Έμαθα πως ο Ιταλός χώρισε την Ιρλανδέζα και καταχάρηκα. Όχι πως θα μου κάτσει αυτή τώρα, αλλά καλύτερα μια ελεύθερη συμμαθήτρια παρά μια πιασμένη. Η συγκεκριμένη μου θυμίζει την Geri Halliwel στα νιάτα της και είναι ό,τι καλύτερο διαθέτει το μάστερ. Εν τω μεταξύ, έκανα faux pas (παλιά μου τέχνη κόσκινο). Διότι με το που την είδα την ρώτησα: "Πού άφησες τον άντρα σου;" Και μου απάντησε: "Δεν είναι άντρας μου πια, εδώ και 20 μέρες!" Και απαντώ σαν βλάκας: "Μα στο msn του ο τύπος έχει ακόμη την φωτογραφία που φιλιέστε!" Ακολούθησε αμήχανη σιωπή ανάμεσα σε 15 άτομα... (Να τους γυρίζει!)

Έμαθα πως τρεις Aφρικάνοι συμμαθητές μου ηλικίας 25-29 είναι παντρεμένοι ! Άψογα ! Μου έκανε φοβερή εντύπωση! Χθες στο μπαρ έφεραν και τις γυναίκες τους! Καπάτσες-κυράτσες Αφρικάνες... Απ' αυτές που βάζεις στοίχημα πως "τους βάζουν ττερπιέ" (*κυπριακός ιδιωματισμός= δηλ. κρατούν βούρδουλα και διοικούν εμμέσως πλην σαφώς, το σπιτικό τους). Γυναίκες που διόλου θυμίζουν την Beyonce...Πώς είναι ο Eddie Murphey στο 'Norbit'; Έτσι και χειρότερα! Χα! Με τους οικογενειάρχες που έμπλεξαν οι συμμαθήτριες δεν έχουν αλλη επιλογή από το να με χρίσουν και επισήμως ως το sex symbol του course, και να να με κάνουν το sex toy τους!
Μετά την μπυραρία βγήκαμε όλοι για ποτό στο Lloyd´s και έπληξα. Χόρεψα για 1000η φορά το 'hips don't lie' (νισάφι πια! Οι Ugly dj´s επιμένουν στο σουξεδάκι αυτό πρωί-μεσημέρι-βράδυ!) και προσποιήθηκα πως ξέδωσα. Έφυγα σαν φαντομάς μες την φασαρία και δεν είπα ούτε ένα γεια. Με ξενέρωσε μια συμμαθήτρια-καλλονή που της ήμουν αόρατος όλη νύχτα. Σήμερα στο skype με ρώτησε τι είχα και έφυγα χωρίς να την καληνυχτίσω. Αργά σε έτσουξε το μουνί σου και σένα!

Kitchen party !
Γιορτάσαμε τα γενέθλια πανέμορφης συγκατοίκου στην κουζίνα της. Το πάρτυ ξεπέρασε τις προσδοκίες μου. Είχα να ζήσω τέτοια γλέντια από τους καιρούς του foundation. Έχει πολύ πλάκα το σκηνικό ώρες-ώρες. Πώς μπορεί μια σταλιά κουζίνα να χωρέσει τόσο κέφι, από ζορμπά μέχρι τσιφτετέλι, είναι απίστευτο! Βοήθησαν και οι ζαμπούκες βέβαια, αλλά θεωρώ το θέαμα των 'εφτά φυλών του Ισραήλ' να λικνίζονται στο "Κι' άλλο" της Κοκκίνου αξεπέραστο!
Τέλος η Κατρίτση για σήμερα...

3 σχόλια:

Nisyrios είπε...

Ωωωωωωω...! Πάρτι σε κουζίνα! Από τις πιο χαρακτηριστικές εικόνες της φοιτητιώσας νεολαίας στο Νησί! Α, και οι γκομενοαλλαξοκωλιές...

Οι περισσότεροι συνάδερφοί μου είναι ή παντρεμένοι ή αρραβωνιασμένοι, και πολλοί κιόλας έχουν παιδί. Η ηλικία δεν διαφέρει τραγικά (μέσος όρος των θήλεων συναδέλφων τα 28 έτη), αλλά η διαφορά φάσης είναι χαρακτηριστική... αν ακούσουν τώρα για κουζινοπάρτι θα κάνουν χίλια παράπονα - συν το ότι δεν θα φέρουν πια ένα κρασί από την τοπική κάβα για δώρο, αλλά σοκολατάκια και "κάτι για το σπίτι".

Επίσης, μην ξεχνάς ότι το ελεύθερο σεχ στον κόσμο των εργαζόμενων γυναικών είναι είδος εν ανεπαρκεία - ή μάλλον παρέχεται βάσει πλήθους τεχνικών λεπτομερειών από μέρους σου (λεφτά, αμάξι, σπίτι - τέρμα πια οι φοιτητοκαταστάσεις). Enjoy it while it lasts!

Anti-Christos είπε...

Φαντάστηκες να έπρεπε σε κάθε κουζινο-πάρτι να πέρναμε και ένα δώρο 'για την κουζίνα σας!'Χαχαχα! Μια τοστιέρα, έναν αποχυμωτή, κάτι!

Επίσης, σεξ χωρίς ανταλλάγματα, δεν υπάρχει πουθενά! Σε καμία φάση της ζωής. Ακόμη και στη φοιτητική ζωή, είσαι υποχρεωμένος να δακτυλογραφήσεις εργασίες, να τρέξεις μες την βροχή να πληρώσεις λογαριασμούς της, να υπομένεις γκρίνια, να την ταΐσεις στο topo gigio αντί στην καντίνα του πανεπιστημίου, και πάλι δεν...

APOTINEDRA είπε...

Mia zoi tin exoume kai an den tin glentisoume....:)Dostou na katalavei!