Παρασκευή, Ιανουαρίου 19, 2007

Μάϊος Παντού

Κάθομαι και βλέπω μια φωτογραφία μας και χαμογελώ σαν 15χρονος. Το κορίτσι-ηλιοτρόπιο ανέτειλε, έδυσε, ξαν'ανέτειλε, ήρθε κοντά μου, μ' έκαψε, με τσουρούφλησε. Το κορίτσι του Μάη μου προκάλεσε καρκίνο του δέρματος και τώρα μ' έχει να επιβιώνω με αντιηλιακά και γιαούρτια... Την λατρεύω!
Τον Μάη θέλω να πάω ταξίδι. Να πάμε Κούβα που με 20 λίρες νοικιάζεις την παρθένα για μια βδομάδα και την ξεμουνιάζεις. Με τι λεφτά θα πάμε δεν το σκέφτηκα πάντως... Αρχίστε να κολυμπάτε. Ή να πετάξουμε από Ιταλία με 45 Ευρά;! Χαχα! Μου λέει και η Αγγελική να πάμε Φινλανδία-Σουηδία που είναι φτηνά. Με 20 λίρες θα καμαρώσω από κοντά τα φιόρδ και τους Βίκινγκς. Τα χρυσά μου!
Τον Μάϊο στέλνουμε Ευρυδίκη στο Ελσίνκι. Με το τραγούδι του Κοργιαλά: "Comme ci, Comme ca." Κάποια τραγούδια γίνονται επιτυχίες πριν καν τα ακούσουμε, αυτό πιστεύω θα συμβεί και με το συγκεκριμένο. Από την άλλη, η Ευρυδίκη θα έπρεπε ως ειδήμον του διαγωνισμού να γνωρίζει πως το τρις εξαμαρτείν... Το 1992 και το 1994 ήρθε 11η με τα τραγούδια του Θεοφάνους. Αφού δεν την θέλει, τι το παλεύει; Δεν βλέπει τι έπαθε η Βίσση την 3η φορά και ο Χριστοφόρου επίσης; Τρίτη και φαρμακερή...
Τον Μάιο το dissertation θα πρέπει να έχει μπει σε μια τροχιά και να αρχίσει σιγά-σιγά η συγγραφή του. Πολύ φοβάμαι πως θα χαντακωθεί και θα αναθεματιστεί, καθώς εγώ ακόμη ζω σε χριστουγεννιάτικους ρυθμούς. Στολισμένος απ' τα Χριστούγεννα βιτρίνα, θα μείνω μέχρι Μάη μήνα!

1 σχόλιο:

Ανώνυμος είπε...

γράφε, γράφε φίλε μου