Πέμπτη, Δεκεμβρίου 28, 2006

Η Ζωή Είναι Αστεία

Τυπώνοντας το ημερολόγιο του 2006, διαπίστωσα γι' άλλη μια φορά πόσο αστεία είναι η ζωή μου. Επιβεβαιώθηκε το "μηδένα προ του τέλους μακάριζε," ξανά. Σας παραθέτω αποσπάσματα από το προσωπικό μου ημερολόγιο καθώς και ένα φωτογραφικό flashback με τα highlights της χρονιάς. Και του χρόνου!
Τετάρτη, 02 Φεβρουαρίου 2006 - Ο Μάριος πέρασε στους 70 του famestory και μέχρι την Παρασκευή θα γνωρίζει αν θα μπει στο σπίτι! Αχ, φίλε μου! Αν μπεις, σε χάσαμε για πάντα...Αλλά μακάρι να μπει για να αποδειχθεί μια φορά πως όταν κυνηγάς το όνειρο σου τα καταφέρνεις...
Παρασκεύη, 24 Φεβρουαρίου 2006- Στις 16 Μαρτίου θα πάω στην Αθήνα. Θα κάνουν πάρτυ ο Μάριος και ο Άρης. Θα έρθει και ο Χάρης με την Θάλεια και λογαριάζουμε άγριες επανασυνδέσεις. Στην Αθήνα θα συζητηθούν και οι τελευταίες λεπτομέρειες για το ταξίδι του καλοκαιριού στην Ισπανία. Αρχίσαμε να παίρνουμε ζεστά το θέμα όλοι, αν και υποσχεθήκαμε στους εαυτούς μας να μην το πολύ-συζητάμε για να μην το γρουσουζέψουμε όπως έγινε πέρσι με το αξιοθρήνητο beach party...
Πέμπτη 23 Μαρτίου 2006- ...Η Άννα παρουσίασε τα 4 τραγούδια για την Γιουροβίζιον. Τα δυο τραγούδια του Καρβέλα είναι όλα τα λεφτά. Ειδικά το χορευτικό τραγούδι. Παρόλα αυτά, στις στατιστικές προηγείται ένα άλλο τραγούδι, του Κοντόπουλου, που ελπίζω να μην κερδίσει γιατί μας βλέπω μες το τοπ10 με το ζόρι...
Ένθετο: Τα sms της μαλακίας:
  • "Σε θέλω, μου λείπεις" (18/03/06 ελήφθη στις 02:00 πμ)
  • "Τον τελευταίο μήνα με έχεις κάνει να νιώσω τόσα πολλά και τόσο ωραίες καταστάσεις...Ευχαριστώ είσαι μοναδικός, κάθε σου μύνημα με ταξιδεύει..." (19/03/06 Ελήφθη στις 8:05 πμ)
  • "Δεν μου λες, είναι μεσαίο; Μεγάλο..;" (21/03/06 ελήφθη στις 11:35 μμ)
  • "Ματς-μουτς, θα το κάνουμε σε αεροπλάνα, πλοία, κρουαζιερόπλοια, καΐκια, όπου θες! Μην ξεχνάς που είναι το χέρι μου τώρα!!!" (21/03/06 Ελήφθη στις 12:39 μμ)

συμπέρασμα: Οι γυναίκες αυνανίζονται το ίδιο συχνά με τους άντρες...

Δευτέρα, 10 Απριλίου 2006 - Σε λιγότερο από 2 μήνες έχω τις εξετάσεις της άσκησης και μόλις χθες συνειδητοποίησα την ματαιότητα της υπόθεσης. Ε, άμα ολόχρονα τον έπαιζα, τρέξε τώρα να διασώσεις τα χαμένα. Είμαι πολύ μπερδεμένος αγαπητέ μου εαυτέ. Δεν ξέρω πώς να ιεραρχήσω τις δραστηριότητες μου. Σε λίγες μέρες έχω την εξέταση για το ραδιοτηλεοπτικό. Αγρό αγόρασα κι' εκεί. Δεν ξέρω αν θέλω καν την θέση, αν αυτό προυποθέτει παραμονή μου στην μαρτυρική νήσο. Επίσης, έχουμε το Κάρντιφ που με περιμένει, οπότε είναι κρίμα να απορρίψω μια τέτοια εμπειρία για τα 'βραστά' της Κύπρου...
Τρίτη, 04 Ιουλίου 2006 - Άρχισαν τα όργανα ! Αποκλειστήκαμε στη Σαντορίνη! Έχει πολλά μποφόρ λέει και δεν πάει το πλοίο στη Μύκονο. Τι στο διάολο ρε γαμώ το; Με φουσκωτή μαούνα θα μας πηγαίνανε; Μόλις τηλεφώνησε ο Μάριος από το λιμάνι. Βρήκαμε άλλο πλοίο- που προφανώς δεν βουλιάζει - και θα φτάσουμε στη Μύκονο το βράδυ, μέσω Πάρου. Ίδωμεν...
Πέμπτη, 21 Σεπτεμβρίου 2006 - ...Σήμερα πήγαμε περίπατο στο πάρκο γύρω από το κάστρο. Μαρία, Ορφέας, Γιώργος, τρεις λατρεμένες Ισπανίδες, δυο Ινδές, ο Ντάριο απ' την Ιταλία, ένας Γερμανός, δυο Αμερικάνοι, ο Ντάνιελ, η Κατερίνα, η Καλή και άλλοι. Καταπληκτικά! Θα δεθούμε όλοι μέχρι το τέλος του χρόνου να μου το θυμηθείς...Λαμπρά! Από παρέες κλείσαμε για φέτος!
Ευτυχισμένο το 2007 ! Σε όλους!

2 σχόλια:

Nisyrios είπε...

Μια απορία... πες μου, πόσα χρόνια κρατάς αυτό το ημερολόγιο;;;

Anti-Christos είπε...

Γράφω από το 1995! Σταμάτησα να γράφω το 2001, διότι νόμισα πως γνωρίζοντας την Χιμένα δεν υπήρχε λόγος να γκρινιάζω. Που να ήξερα...Επανήλθα δριμύτερος την επόμενη χρονιά. Αισίως κλείσαμε 10 τόμους φέτος!