Τρίτη, Οκτωβρίου 17, 2006

Θα την σφάξω !

Θα την σφάξω την πουτάνα την Ινδή που εξ' αιτίας της απαίσιας συνέντευξης που μου έδωσε τις προάλλες πήρα χαμηλό βαθμό στην εργασία !
Τα σχόλια του καθηγητή μιλάνε από μόνα τους: "A rather dull and boring interview". Εγώ τι φταίω κύριε μου, dull and boring άνθρωπο μου έστειλες, dull and boring συνέντευξη σου έγραψα ! Τι πάει να πει να την ξαναγράψω; Ναι ! Καλά διαβάσατε. Πρέπει ως την Δευτέρα να την αναθεωρήσω και να την ξαναγράψω ώστε να μπορεί να αναγνωστεί ευχάριστα.
Πόσο πιο ευχάριστα πια; Για να γράψω το κομμάτι, θεοποίησα την μαλάκω την Ινδή σε βισσικό βαθμό ! Έγραψα πως πρόκειται για μια 'δυναμική νεανίδα που αψηφεί τα ταμπού της χώρας της και κατέυθασε στο Η. Βασίλειο με τόλμη και αποφασιστικότητα προκειμένου να υπερβεί εαυτόν και να τελειοποιήσει το κάρμα της δια μέσου της δημοσιογραφίας' !
Εμ, δεν έγραφα κι'εγώ πως πρόκειται για μια σιχαμένη που στην καλύτερη περίπτωση θυμίζει 'μαυρού' που καθαρίζει σπίτια της Λευκωσίας, που η φάτσα της είναι γεμάτη μπιμπίκια και θα μπορούσε να ήταν αποτέλεσμα διασταύρωσης βατράχου με άνθρωπο; Μ' έσκασε για να της πάρω τη συνέντευξη το ζώον. Μονολεκτικά μου απαντούσε !
'Πιστεύεις πως η μεγάλη ινδική κοινωνία του Η. Βασιλείου αποτελεί βάλσαμο στις μοναχικές νύχτες μακριά απ' το σπίτι σου; Απάντηση: εεεεεμ, ναι ! Έτσι, έτσι, μας υποχρέωσες !
'Περίγραψε μου τον εαυτό σου με 3 λέξεις' την ρώτησα.
Απάντηση: "Είμαι η τάδε, σπούδασα δημοσιογραφία στο Ν. Δελχί και τώρα κάνω μάστερ στο Κάρντιφ ! Πρόκειται περί φωστήρα, καθώς βλέπετε !
Πήαιννε λούθου κόρη μου ! Θέλεις μου και συνεντεύξεις !

4 σχόλια:

Unknown είπε...

XRISTARA MOU RWTA TIN TI EXEI STIN TSANTA TIS KAI KATA POSON WS SPOUDASMENI OPWS EINAI EINAI SIMANTIKO STOIXEIO STI ZWI TIS I MODA KAI TA EPWNUMA ROUXA H' KATA POSON TA 8EWREI DEUTEREVONTA. EPISEIS RWTA TIN AN AUTI 8A ITAN STI 8ESI SOU TI PIO ENDIAFERON 8A SE RWTOUSE STA PLAISIA TOU INTERVIEW! KSERWGW IKASIES KANW POU ISWS SOU XRISIMEUSOUN STO ELAXISTO.
FILLIA, KALH TYXH ME TIN MALAKW KAI PROSEXE.
TRUST YOU, YOU CAN DO THIS!!!!!!!!!
CRESSIE!

Anti-Christos είπε...

Χρυσάρα μου, το πιο απλό ! Θα της δείξω μια φωτογραφία σου και θα της πω: "Αν εσένα σου παίρνω συνέντευξη για περιοδικό, αυτής της κοπέλας τι πρέπει να της κάνω; Εξώφυλλο; άγαλμα; Ανδριάντα;" Καθόλου κακή ιδέα τώρα που το σκέφτομαι !χχχ

Unknown είπε...

XRISTARA MOU ADIOR8OTOS OPWS PANTA!!!!!!!!!!::::::::::::)))))))))! EUXARISTW PANTWS GIATI XAIROMAI POU AKOMA MOU EISAI PISTOS 8AUMASTIS PAROLO POU ME EXEIS GRAMMENI. ANY WAY.
SOU EGRAPSA COMMENT KAI SENA PALIO SOU AR8RO TOU SEPTEMBER 06 PARAPONIARIKA AFOU ANAFEWR8IKES STO GRAFEIO KI EMEIS LES KAIDEN UPIRKSAME POTE ALLA DEN KSERW AN TO EXEIS LAVEI.
SE DIAVAZW KA8IMERINA KAI MOU ARESEI PARA POLU TO BLOG SOU. DIAN8IZEIS TIS MIZERES ERGASIAKES KAI MI ZWES MAS!
8A TA POUME SUNTOMA KAI PERIMENW NA DIAVASW APO DEFTERAS TO SXETIKO GIA TIN MALAKW TIN INDI. DWSTIS MESTA FKIA RE FILE!
CRESSIE!

Anti-Christos είπε...

Χρύση μου, το σχόλιο που έκανες σε παλαιότερο post δεν καταχωρήθηκε ποτέ, για αγνώστους λόγους ! Ο λόγος που δεν σε ανέφερα εσένα ήταν επειδή οι άλλες κοπέλες με είχαν καθημερινά μες τα πόδια τους και κατάφεραν να επιβιώσουν. Μαζί είχαμε λιγότερα πάρε δώσε, στα δικαστήρια δεν μπορούσα να μουρμουρήσω όσο μουρμουρούσα στο γραφείο ! No worries όμως, το ξέρεις ότι ψοφάω να βρεθώ και μες τα δικά σου πόδια !΄;) ΟΚ, σταματώ εδώ ! χχχ Ευχαριστώ που με διαβάζεις και με αππώννεις.